Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Super potentie he!
Je hebt gelijk.
Ik denk dat ze wel iets met de muren “moet” doen, naja niks moet, maar gewoon beter gebruik maken van de hoogte, een mooie grootse lamp, een gave grote fauteuil
ipv al die kleine prulrotan-webbing-aria

je kunt het zo sfeervol maken, die ramen :heart_eyes:

6 likes

Heeft iemand die docu/serie over Famke Louise gezien toevallig? Krijg steeds voorstukjes op instagram en daarin hoor je haar en haar moeder steeds vertellen over hoe zwaar ze het wel niet hadden. Nu laten ze de juicy parts uiteraard niet in de voorstukjes zien (ik hoor alleen dat ze na school boodschappen moest doen en zich alleen samen met haar broertje moest vermaken) maar zit hier nog meer achter of is het vooral aandikken van het tough life imago ?

Werd vooral besproken in 't boulevard topic, al even terug geloof ik

1 like

Als je zoekt op docu Famke dan vind je best wat erover! Is al even geleden besproken

2 likes

Nou dit idd. Zo random zonder context: wat is er climate neutral? Eerder #greenwashing van Nakd?!

3 likes

#greenwashing ten top toch. Een fast fashionbedrijf wat ineens “klimaatneutraal” is :joy:

4 likes

Dee heeft de reacties onder haar meest recente vlog uitgezet n.a.v. de vele kritiek die ze vorige week kreeg op haar vlog dat ze naar Curacao ging want ze “HaD eR hEeL gOeD oVeR NaGEDACHT!”

In het begin van haar nieuwste vlog een “disclaimer” over deze reis en nu mag je alle kritiek in haar DM’s gooien :’’)

1 like

Ugh ik vind het echt jammer dat Bonnie een video maakt over een bedrijf waarmee je in amerika shit kan bestellen. Alsof er niet genoeg shit in europa beschikbaar is.

14 likes

Hoe Bonnie de geur van een kaars beschrijft: “Het ruikt ook een beetje naar een soort… opa ofzo… een lieve leuke… frisse opa.”

:thinking:

34 likes

Ik dacht dat dit over de repen ging in plaats van de kleding

Nou die dm’s leest ze ook niet want ik had gevraagd of ze haar reis zelf betaalde aangezien de reissector het zo zwaar heeft, heb nog steeds geen antwoord. :joy:

12 likes

Ik kijk de nieuwe video van Jessie Maya en moet echt lachen om haar. Ze lijkt me echt een super leuke vriendin

1 like

Vond de aankopen eigenlijk helemaal niet zo bijzonder? Heel veel bath and body kaarsen kun je ook in NL kopen.

@foefje ze ziet er ook zo mooi uit <3 (wel jammer dat ze geen kapje draagt)

Een beetje van beide denk ik, ik weet zelf ook wel dat Dee dit niet zelf betaald en ze het gewoon krijgt van Tui, maar ik vind het echt dom dat ze dan een story plaatst dat we allemaal op vakantie moeten gaan want de reisbranche heeft het o zo zwaar. Dan ben ik wel benieuwd of zij tegen Tui heeft gezegd “super tof zo’n samenwerking maar omdat jullie het zo zwaar hebben wil ik de reis zelf betalen EN er over instagrammen.” Had haar gesierd als het zo was gegaan, ook al weet ik ook wel dat dat waarschijnlijk niet zo is.

3 likes

Ja alleen vind ik het toch jammer dat ze geen mondkapje draagt

Sommigen waren hier toch verbolgen over Alwin zijn soep met smeerkaas? Ik zie nu dat Sanneke ook courgettesoep met smeerkaas maakt. Vind het ook best wel veel smeerkaas in verhouding haha

1 courgette
Bouillonblokje
500ml water
Kuipje smeerkaas

4 likes

Ja ik ook! Mijn "courgette"soep is eigenlijk courgette, broccoli, spinazie, ui soep. Ik heb wel eens geprobeerd met kookroom erbij (geen daverend succes) het is inderdaad al zacht zonder.

Maar volgens mij heb ik sowieso nog nooit soep met smeerkaas erin gegeten, kan me de structuur niet zo goed voorstellen

1 like

Ik vind Jessie Maya helemaal geweldig en grappig en mooi enzo. Maar er is 1 ding wat ik niet tegen kan en dat is dat ze Jouwn zegt.

11 likes

Das echt heel erg Apeldoorns (en ik snap deze ergernis haha)

2 likes

Hahah wow, is dat zo? Ik kom daar vandaan en besef me nu pas dat ik meer mensen ken die dat zeggen. Had nooit bedacht dat dat een regio ding is