Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Ik vind vooral dat neppe Brabantse zo irritant de hele tijd, doen meer influencers maar het klinkt niet eens Brabants dus ga weg met je neppe zachte g.

7 likes

En dan vooral de reactie van volgers en Bonnie zelf op comments die aangeven dit ook jammer te vinden: “Zo kun je tenminste die producten proberen zonder meteen een hele reis naar Amerika te plannen”

Ik vind dat ze verder best netjes reageert op de kritiek hoor, inhoudelijk slaat haar verweer natuurlijk nergens op (vooral omdat ze veel volgers heeft die een voorbeeld aan haar nemen) maar dat weet ze zelf ook wel denk ik. Ze heeft in dit geval gewoon gekozen voor het geld en de thrill om spullen te kunnen bestellen ‘waar ze al jaren van droomt’. En ze is heeeeel gelukkig met haar spullen.

8 likes

Ja! Ik kom er zelf niet vandaan maar vrienden wel. Ook een keer een discussie gehad over het woord “uil” (zij zeiden “EL” haha)

2 likes

Vind dit echt een gevalletje laat haar lekker.

2 likes

Het komt ook echt super shady over.

Ze heeft ook een paar reacties gepost in deze trant:

‘‘Als je mijn video’s kijkt weet je dat ik obsessed ben met geurkaarsen en dat ik tegenwoordig een wat duurdere levensstijl heb, dus deze samenwerking past echt super goed bij mij.’’

Haha ja we been knew, maar dit is toch in de verste verte geen inhoudelijke reactie op de kritiek?

1 like

Haha lol, met dr kapotte spullen

30 likes

Nee, en ze weet zelf ook best wel dat dat geen inhoudelijke reactie is, ze geeft verderop ook aan dat het inderdaad slecht is maar dat ze het niet vaak doet en dat het daarom wel kan. Daarmee gaat ze volledig voorbij aan het feit dat ze dit hiermee promoot (daar wordt ze letterlijk voor betaald) en zo veel mogelijk anderen aanzet dit ook te gaan doen. Lijkt ook behoorlijk succesvol als je de comments bekijkt.

Ik snap van haar uit trouwens wel dat ze de samenwerking aangenomen heeft hoor, het is een inkomstenbron en daarnaast blijkbaar iets wat ze heel leuk vindt . Dat ze hier honderen euro’s uitgeeft (waar ook kritiek op komt) moet ze inderdaad lekker zelf weten.

Maar dit is geen privé beslissing, dit is letterlijk reclame.
Als het over dingen als onzekerheid/uiterlijk/politiek gaat laat ze duidelijk merken dat ze zich wel bewust is van haar invloed, dus een beetje teleurstellend (maar begrijpelijk) dat ze er bij dit voor kiest om dat bewust te negeren.
Bath&Bodyworks is ook niet cruelty free trouwens :frowning:

6 likes

Schijnbaar is er ook nog iets met de importkosten waar ze morgen op terug komt.

1 like

Maar qua spullen doet ze dat toch nooit eigenlijk. Naar mijn idee koopt zij sowieso wel veel spullen en troepjes.

5 likes

Ik snap niet dat ze dit niet wist. Importkosten??? Tuurlijk heb je kans dat je importkosten moet betalen als je uit Amerika besteld

En ik vraag me af of ze alles uit de video gratis heeft gekregen (denk het dus wel)

3 likes

In een comment zegt ze dat ze betaald krijgt om deze video te maken maar wel de producten zelf betaald heeft.

Ah oke. Maar toch, als ze hier geen geld voor had gekregen had ze hier waarschijnlijk nooit besteld

3 likes

Eerlijk, ze had er ook meer uit kunnen halen. Ik weet nog wel eens dat shifra (van Hans en shifra) ook wel eens dit deed. Bestellen, daar laten bundelen en dan bezorgen. Die had nog wel eens leuke spullen voor in huis, of kleding. Vind dit persoonlijk echt saai. :joy: Zoiets van: oke ja dit had je ook via NL kunnen bestellen of duitsland. Alleen glossier dan miss niet. Maar dan had ik een groter glossier pakket genomen als YouTuber zijnde.

2 likes

Glossier kan je vgm wel in londen al halen. Is opzich ook nog wel te doen als je dat dan graag wilt.

( Als glossier daar dan nog is. Weet niet zeker of het nou een pop up store was of niet)

Ja! Dat weet ik nog. Zij kochten echt wel bijzondere dingen, die hier niet te koop zijn. Over het concept is natuurlijk genoeg te klagen, maar kaarsen kopen is wel echt van de zotte.

1 like

Is er het afgelopen jaar een vlog van Dee geweest waarin ze geen nakd/kuts kutto shoplog had?? Nu neemt ze weer dr pakket mee op vakantie want “is zo leuk om nieuwe kleding te hebben voor vakantie”. Hoeveel kleding heeft dat kind nog nodig

5 likes

Dat huis van Sofie… Die ploeg die ze heeft ingehuurd maakt er echt een bende van. Ze komen niet opdagen, doen niet wat er afgesproken was of leveren slecht werk af en verder laten ze overal troep en eten achter en schijnen ze nogal onvriendelijk te zijn. Ik vraag me echt af hoe dat zit en waarom ze hiermee akkoord gaat.

2 likes

Welke Sofie?

Sofie Rozendaal

1 like