Hahaha ik las dit en dacht ‘sinds wanneer woont de Sint op Curaçao?!’ Toen pas viel het kwartje dat het niet over de Sint ging 🥲😂
Hahah ja andere sint die met willem is en niet met piet
Als ie daar woont ga ik met alle liefde mee de zak in.
Maar dan wel in een gesponsorde zak van Zara of Gucci.
First class stoeltje in het vliegtuig
Ja dan ga ik wel mee met die ouwe
Jaa voor mij is praten over influencers alsof je praat over een serie die je kijkt. De ene aflevering vind ik Jantje aardig en bij de andere aflevering denk ik jeetje die Jantje maakt echt domme beslissingen.
Haha ik ook! Ff lekker daar chillen de wintermaanden. Ik wil dan ook een gucci toilettas om als bakje te gebruiken.
Haha ja, natuurlijk zijn er mensen op wie ik jaloers ben, zal dat echt niet ontkennen. Maar youtubers die al hun privacy (+ dat van hun nageslacht) op straat gooien in ruil voor gratis plastic troep en haatcomments horen niet bij die groep. Thanks but no thanks.
Yes en cheapass nasi eten
Oeh ja! Gelukkig zijn er geen trams op curacao zodat we er niet als het plebs er in hoeven te zitten. Maar ze hebben wel kaassoufles! Lekker de helft op eten. Zolang we maar geen soep met smeerkaas krijgen dat is echt no go
Mwah het is niet aangevallen voelen, het is meer dat YouTubers al jaren roepen dat “iedereen gewoon jaloers is!!!” en die uitspraken hier op het forum veelvuldig worden afgewezen en ontkracht. Als er dan voor de zoveelste keer iemand op een passief-agressieve manier* doodleuk komt vertellen dat we eigenlijk toch wel gewoon jaloers zijn, dan kan je ook verwachten dat daar reacties op komen. Been there done that.
*@Wuorvgnitekram ik kan me voorstellen dat je het niet zo bedoelde maar zo komt het wel een beetje over met alleen een citaat en een emoji
Ja Dee was dat, wat voor kritiek kwam daar op? Herinner me die post idd maar weet niet meer wat er in stond.
Ben het trouwens met je eens dat kritiek soms uit jaloezie kan voortkomen. Ook op dit forum. Ik denk alleen dat, hier in ieder geval is, dat veel minder vaak is dan je denkt.
Ik zie hier regelmatig mensen posten die bijna alleen maar kritiek uiten op dit topic. Insinueren dat kritische comments hier vanuit jaloezie gepost worden vind ik echt een beetje een ongepaste binnenkomer.
Kritiek op influencers wordt niet voor niets hier uitgebreid besproken en bijvoorbeeld niet in de comment-sectie van desbetreffende persoon. Het is kritiek die de influencer echt niet altijd hoeft te lezen of er iets van op hoeft te steken (wat mij betreft). Hetzelfde geldt wat mij betreft voor een forum(topic): staat het onderwerp je niet aan of kun je je totaal niet relaten aan de gang van zaken, voel je vrij om het niet te lezen.
En tot slot als disclaimer, nee ik bedoel niet dat je alleen zou mogen posten als je het eens bent met wat de massa zegt.
Idd ik kwam je ook in andere topics terug.
Ja ik denk/hoop dus niet dat@Wuorvgnitekram alles hier in dit topic maar jaloerse uitingen vindt.
Wat nuance: soms missh nul jaloezie, soms een beetje en missch zijn er ook gevallen waarin de afzender dat als zodanig niet bedoelt of herkent; kennelijk is er een expert (?) die aangeeft dat jaloezie - net als met zoveel ih leven - een drijfveer vormt. Denk aan: jaloezie op het materialistische aspect, de reisjes, of juist immaterieel: de autonomie, of het opgebouwde platform? Zeker als dat is wat mensen zelf ambiëren maar niet voor kunnen/willen gaan. Wederom; niet altijd bij alles en iedereen maar bij de enkeling (indirect). En als ik het goed lees, wordt deze quote nu enkel aangehaald omdat jaloezie hier eerst heel absoluut werd weggewuifd. (Had ik niet eens meegekregen).
Daar denk jij anders over. Dat kan. Punt is; ik kan niet voor iedereen spreken, net zo min als anderen dat ook niet kunnen. Dus hypothetisch beschouwd: ja wellicht kennen sommige reacties een jaloerse ondertoon. Zijn we nu uit deze meta-matrix?
Ah ja, ja zal best dat er iemand jaloers is op die minicooper en er daarom een salty comment over plaatst. Maar ik denk dat dat soort posts incidenteel zijn hier, en niet de regel. Daarom vond ik je post met niet zo passend, eerlijk gezegd.
Ik heb je nu al een paar keer zien posten over verbannen worden of geblokkeerd worden. Ik weet niet wat voor fora jij gewend bent maar iedereen is hier welkom zijn mening te geven en met elkaar in discussie te gaan. Ik vind die opmerkingen dan ook totaal onterecht. Alsof je er op zit te wachten dat het gebeurt.
Tenzij ze geen friet zeggen
Ik dacht hier net nog aan. Volgens mij krijg je op elk forum soieso eerst een aantal waarschuwingen. En dan pas een ban.
Oke dit is wel een ding wat ik tof vind aan brabant dat jullie gewoon friet zeggen!
Jij mag wel een ban krijgen van mij, patathoofd
Maar… ben jij dan jaloers op de forummers??
Kijk uit jij frietbek.