Ik bestel soms ook wel eens teveel, en dat vind ik dan vaak jammer want of ik zit het tegen mijn zin in weg te douwen, en dan staat het me tegen (de volgende keer) of ik heb nog wat in de vriezer ofzo waardoor het minder lekker is.
Door de overdaad/veeldaad aan eten, maakt het het minder speciaal ofzo? als dat logisch klinkt.
Als ik naar een onbeperkt restaurant ga, zit ik ook meer te schranzen dan dat ik er culinair van geniet.
Hoe weet die Michella elke keer dingen van mensen voor het echt openbaar is?
Kan er niets aan doen maar ik blijf die Michelle geweldig vinden
Jongens ze heet MichellA
Michella had ooit een winkel dicht bij mn stage en ik heb haar nooit gezien 
Wel gehoord?
Ook niet. Zelfs een x er vlak langs gelopen maar toen was die winkel dicht. Doet nog steeds pijn.
was die winkel ooit open? Dat is eerder de vraag 
Hahaha echt, elke keer als ik er langs reed was die winkel dicht. Zo jammer.
‘Mijn vader ZIJ altijd’ 

Ik vind de reels van Queen of Jetlags eigenlijk wel leuk.
Ik vind ze vooral heel knap gemaakt! Denk dat veel mensen niet doorhebben hoe moeilijk dat dat is.
Dan noem je ook iemand 
Ik zie die reels van haar ook alleen per ongeluk. Maar net of ik iedere keer 't zelfde, slechte, filmpje zit te kijken
Ah ik smelt bij die stories van Josh, Alexis is zo’n schatje! Alleen hoeveel schoenen heeft zij? Meer dan mij in ieder geval, maar ik heb maar 4 paar ofzo haha.
Dit vind ik dan weer weinig haha. Maar goed iedereen heeft vgm wel een zwak voor iets en heeft er daar dan veel van.
Cliteur is.
I see what you did there.
Ik had normaal weinig problemen met Cynthia maar de stories van Curacao zijn nu al zo overdreven #dankbaar dat ik ze ga ontvolgen.
Haar argument dat ze daar niemand zien gaat ook niet op. Op meerdere foto’s zie je al verschillende mensen. “Maar we houden voldoende afstand hoorrrrr!” Ga toch lekker naar huis.
Jaaa! Ik zag ze gister toevallig! Zo schattig. Ik vind het ook zo grappig dat josh altijd fleeky is en alexis dat nog niet heeft. Slim ook dat ze direct het mandje pakte ipv schoen voor schoen.