Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Lekkerrrrr

1 like

Monica heeft er zelf ook op gereageerd :stuck_out_tongue_winking_eye:

28 likes

Ik waardeer echt die realness.

36 likes

Ahh… hadden we maar een goed Nederlands woord voor “realness” :thinking:

12 likes

Hahaha sorry ja zag 't een beetje laat

1 like

Het is zo jammer als het sarcasme zo verloren gaat :smile:

15 likes

In de video helemaal niks en volgens mij ook niet aan het begin zo’n blokje in beeld met “bevat betaalde promoties” ofzo. Echt alleen hélemaal onderaan in de beschrijving. :face_with_hand_over_mouth:

Enzo heeft nu al twee dagen op rij dat blokje aan het begin en een overduidelijk stukje reclame in zijn video’s. (Had hij hiervoor nooit) Ben benieuwd of dit de nieuwe stijl gaat zijn en dan letterlijk elke dag opzichtig “Dit is in samenwerking met dit en dat merk” en dat hij het dan laat zien. Prima, kan ik het doorspoelen, maar ook wel minder ofzo?

1 like

“Handgenummerd!!” moet Sjereen 2x toe vermelden. Zo gek is dat toch niet. Dat je ze nummert… met de hand…

goeie je kunt tellen! Of mis ik iets. Ik ken wel handgeletterde kunst (kalligrafie/kaarten)

3 likes

Ik heb laatst, na ruim een jaar wonen in dit huis, die raampjes met wat glassex gedaan. Hoe die vies worden, geen idee. Waren vooral stoffig.

Ik vind ze net even buurman & buurman met die matchende truien :joy:

1 like

Heb verdorie wel wat beters te doen. Vlogs kijken bijvoorbeeld :wink:

2 likes

Ik ben opzoek naar een Britse youtuber van wie ik de naam niet meer weet.
Ze heeft een dochter (nu denk ik zo’n 3 of 4 jaar) met de naam Indie/Indy ofzoiets. Ze had een grote bos bruin/rode krullen maar had ook wel eens haar haar afgeschoren. Haar vriend is fotograaf en had heel donker haar.

Gaat er bij iemand een belletje rinkelen? :laughing:

1 like

Samantha Maria!
Ze is uitelkaar met haar man.

4 likes

Ja! Oh dat is wel verdrietig nieuws. Ik ga haar weer volgen, thanks!

The gnome hahahaha
Sorry ik vind het zielig voor Indy maar voor Sam is 't beter denk ik

1 like

Diana had nu een advertentie op Instagram dat ze niet aan black Friday doet, maar wel partner is van Filipa k (jaloers wel hoor). Vind dit best wel tegenstrijdig, ze hoeft niet eens aan black Friday mee te doen, want door haar partnerships/spondeals krijgt ze gratis spullen thuisgestuurd. De boodschap is wel goed en fijn als veel mensen zich daardoor inhouden, maar ik vind het wel een beetje frappant.

8 likes

Is het de moeite waard?

Nou ik vind het wel een leuke video. Echt typisch Annemerel dat ze ‘s ochtends nog gaat hardlopen en daarna relaxt met haar moeder en zusje zich gaat klaarmaken. Vind de liefde er wel echt vanaf spatten en volgens mij hebben ze allebei van elke minuut genoten. Beetje jammer van de wind maarja.

Hoeveel dagen zijn ze nu eigenlijk getrouwd?

7 likes

Video nog niet gezien, maar in de beschrijving staat dat ze vandaag precies 14 weken getrouwd zijn.

6 likes

Omdat ze daarmee alsnog reclame maakt voor een kledingmerk (en dus kan aanzetten tot kopen?)

Het is wel een samenwerking, maar ik vind het persoonlijk niet storend en ook geen afbreuk doen aan de boodschap. Het past binnen de filosofie van Filippa K en ook bij wat Diana wil uitdragen (al koopt ze imo nog steeds echt veel te veel haha, maar ze leert - hopelijk - zelf nog).

1 like