Ben ik de enige die

Ik zag deze thread op reddit en het leek me ook wel leuk om hier een topic over te openen. Een topic waarin je alles kunt posten waarvan je je weleens afgevraagd hebt of je de enige bent die het denkt/doet etc. Zoals bijvoorbeeld:’ Ben ik de enige die de buitenkant van een liga eerst op eet?’ . Of iets dergelijks :joy: Wow ok goede opening dit man haha

14 likes

Hahaha nee serieus! Ik doe dit legit elke avond al sinds dat ik kind ben :joy:

1 like

Ben ik de enige die het geluid van de tv zachter zet als er een eng stukje is?

  • Je bent de enige
  • Nope

0 stemmers

1 like

Ik moest toevallig vandaag denken aan een forummer, die iets onder de douche deed en zich afvroeg of ze de enige was. Dat bleek ze te zijn. Was jij dat nou @voortaan?

2 likes

Ik heb een heeele rare maar ben serieus zo benieuwd of meer mensen dit hebben.

Ik heb heel vaak dat ik onbewust mij plekken visualiseer van vroeger, en dat ik daar dan weer rondloop. Het zijn ook vaak plekken waar ik vaak als kind heb rondgelopen. En het zijn ook altijd precies dezelfde gangetjes van mijn basisschool, of gangetjes waar van ik vroeger moest tennissen etc. Vaak zit dit onbewust in mijn gedachten af te spelen als een soort screensaver terwijl ik andere shit doe haha. Hebben meer mensen dit?

  • Je bent de enige
  • Ik heb dit ook

0 stemmers

hahaha wat?

edit: oh ik las ‘dat ik m’n flamoes uitknijp’ ik dacht al hoe doet ze dat nou weer

5 likes

Ik heb als baby/kind vast weleens geboerd. Maar ik kan me niet heugen wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan, want ik kan het nu niet meer - wat ik ook doe/eet/drink.

3 likes

Ben ik de enige die rauwe sperziebonen lekker vind

  • Je bent de enige
  • Ik vind dit ook

0 stemmers

2 likes

Ahhh jammer dat ik niet kan zien wie er ja hebben gestemd want ik ben echt benieuwd wie dit ook hebben :joy:

1 like

Ben ik de enige die een McKroket omdraait zodat er saus aan beide kanten zit?

  • Ja je bent de enige
  • Nee ik doe dit ook

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige die nog nooit een McKroket heeft gegeten?

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, ik ook niet

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige van wie haar handtas praktisch een zak afval is met allemaal onnodige bullshit erin? :joy:

  • Je bent de enige
  • Mijn handtas is ook een afvalzak met shit erin

0 stemmers

Oh wat een briljant idee…

3 likes

ben ik de enige die zin krijgt om met dingen te gaan gooien als mensen voor me (of mensen met wie ik op dat moment ben) langzaam lopen

  • ja, je bent de enige
  • nee, ik heb dit ook

0 stemmers

trek je dan geen neushaar mee uit?

We hebben een winnaar

2 likes

Huh, hoe kun je neushaar scheren? Ik stel me nu voor dat je je scheermes in je neus duwt?

7 likes

Ja! Alleen ik doe dit dan bewust omdat ik die plekken niet wil vergeten. Dus af en toe loop ik als ik in bed lig door het huis waar we vroeger gewoond hebben of door het huis van mijn opa en oma enz

4 likes

ben ik de enige die altijd zo uit flesjes drinkt. dus het dopje er niet helemaal af doet

  • ja meit
  • nee me too

0 stemmers

foto :

Ik heb hier een keer hele heftige buikpijn door gekregen… schijnt dus niet zo gezond te zijn

1 like