Dat theatrale heeft niks met ijsjastzeggers te maken
Ik kan het maar beter zelf zeggen
Goed, dan hebben we deze discussie ook maar vast gehad
- Koelkast
- IJskast
0 stemmers
Mijn ex-schoonmoeder zei koelekast
Team frigo hier! Moet het echt afleren nu ik weer in NL woon. Alhoewel, de rest leert het maar aan. Net als microgolf
Koeling anyone?
Bonnie presteert het altijd weer om van die niet boeiende, zogenaamd juicy q&a/vooroordelen videoâs te maken. Nee ze is geen miljonair, ja Nick en Bon zijn echt zo klef, ja ze hebben seks en nee een Blowtje is echt niks voor Bon. Echt verhelderend deze antwoorden đ„Č
Ik krijg altijd een error van die plankjes in het kantoor van Bonnie. In mijn systeem zijn dat badkamerplanken.
Oke ik ging het opzoeken en dat zijn ze ook. Mooi ik word niet gek
Ik ben zelf wel eens via google op de website van betaalbare kunst gekomen en op hun website staat dat ze de schilderijen laten produceren in China. Ze âstelenâ (ik weet niet precies hoe dit juridisch zit) ideeĂ«n van andere kunstenaars. Die Dikke Dames zijn van Theo Broeren bijv.
Eeuwig waarschijnlijk. De volgende video zal wel de nabeschouwing op de trouwvlog worden.
Haar content bestaat alleen nog maar uit herhalingen en verwijzingen naar het verleden.
Iedereen; eens in de zoveel tijdâŠ
Mascha: één keer per jaarâŠ
Annemerel: Eén keer in de 10 maanden bestel ik bij de snackbar.
Ook annemerel; 6 maanden geleden bestelde ik dit en dit bij de snackbar. Happy anniversary
Wow die opruim video van Lotte, hoe veel make up kan je hebben. Nu begrijp ik dat ze veel toegestuurd krijgt maar daaaamn.
(En het enige wat ik mis is een rustig muziekje er onder. Vooral de doorspoel stukjes)
Huh ze gaat (aan de hand van de titel want kan nu niet kijken) heel veel weggooien omdat ze dr stash dierproefvrij wil maken. Heeft ze dat een paar maanden geleden ook al niet gedaan? Of heeft ze toen dingen apart gelegd die niet dierproefvrij zijn om ze nog op te maken want weggooien is zonde?
Geen idee of ze dat een tijd geleden ook heeft gedaan. Denk dat ze er misschien nu nog een keer door heen wilt dan vanwege verhuizen ook. Maar inderdaad ze houd wel wat producten die ze wilt opmaken die niet dierproef vrij zijn. Heb hem ook niet afgekeken overigens. Duurde me te lang
Nou, heeel juicy idd. Ben alleen wel echt jaloers op haar/hun maandelijkse inkomsten.
Zijn die uit elkaar? Dat heb ik helemaal gemist, keek vroeger heel vaak naar haar videos maar de laatste tijd niet meer. Heeft ze er iets over verteld in een video? Kan er ook niks over vinden.
Het is nu 1 uur en 4 minuten geleden dat iemand iets over Annemerel heeft gepost.