Dankjewel! Het is inderdaad niet direct duidelijk uit de titel of thumbnail, denk dat ik het daardoor nooit heb gekeken.
Die verbouwing van Sofie Roozendaal. Echt de reden dat ik nooit een huis wil verbouwen. CV werkt niet door lekkage, als het regent valt de elektriciteit uit, de afwerking van die tegels,⦠Pffff heftig hoor.
Haar vader lijkt me ook zo een toffe man. Leuk ook hoe hij en zijn vrouw (soms) apart wonen, is eens iets anders en is soms echt chill denk ik.
Billie rose heeft nu een paar stories die duidelijk een ad zijn over joone luiers? Maar het staat er volgens mij nergens bij vermeld. Ik vind dat wel echt zo slecht als vloggers zich gewoon nada aan de reclame regels houden
Ja ze is wel echt opgelicht volgens mij, en op zich wel knap dat ze niet loopt te zeiken of haar gram wilt halen bij die werklui, maar ik zou het echt niet trekken. Misschien is ze veel te lief denk ik soms, ik weet het niet. In ieder geval zou ik ook nooooit zoān bouwval kopen haha, zeker niet nu ik dit allemaal zie Haar ouders vind ik ook echt tof idd, ook dat ze al zo lang samen wonen maar latten. Goed om eens te zien dat het ook anders kan idd!
Zoān anniversary vieren snap ik dan nog wel
Haar gram halen? Ik denk nu aan drugs haha
Hahaha, zo gaat die uitdrukking toch, āje gram halenā?
Nooit van gehoord! Maar weer wat geleerd
kwam dit net posten haha
hangt denk ik ook sterk vanaf hoe ervaren je zelf bent, of je tijd hebt om er ābovenopā te zitten en met wie je samenwerkt (liever via via, net als die andere aannemer via haar ouders).
Wat ik niet begreep, is dat ze zei: āik kan het nu niet meer op ze verhalenā toen ze met haar andere aannemer al het werk langs liep.
Ik dacht dat het doorgaans de bedoeling is dat je in delen betaalt en een eind-inspectie hebt ivm laatste betaling, of zou ze alles vooraf hebben betaald als voorschot?
Ik snap dat ze geen extra claim of rechtszaak wil neerleggen maar dit was ondermaats en niet wat je minimaal mag verwachten. Echt balen maar ze blijft nog redelijk positief
Is dat niet omdat ze al dingen heeft laten repareren en dan is het nu te laat ofzo? Misschien moet een soort van onafhankelijk expert eerst alle fouten vastleggen. Geen idee, ik krijg al stress als ik aan zulke situaties denk.
Ik vroeg mij weleens af hoe Bonnie zoān huis kon kopen, maar nu ik de video vandaag heb gezien snap ik het eigenlijk wel. Als je zolang scheef hebt gewoond en zuinig bent, dan kan je gewoon echt ontzettend veel sparen. Jaloersmakend, maar haar werk lijkt mij echt verschrikkelijk.
Nou dan kom ik ook nog even na 124 dagen mijn plasje doen. Ik vond het een leuke video! Volg Annemerel al jaren, al ben ik redelijk afgeknapt sinds alles alleen maar om Tuur en hardlopen draait. Maar ik vind het mooi hoe gelukkig ze daar staat en hoe goed alles past bij hun relatie. Ook vind ik het knap dat zij altijd redelijk zichzelf is gebleven. ā
Alleen jammer dat het niet lukt om haar content interessant te houden, ze lijdt even hard aan het uitmelksyndroom als ons Chyntia.
Ja en hypotheek? Ik weet niet in hoeverre Nicks PhD juist als een sterke baanzekerheid wordt gezien of niet, hangt denk ik van de richting. In de vlog over de geldzaken vertelde ze dat ze bij een bank ergens zaten waar er niet zo moeilijk werd gedaan over zijn phd (of ik haal nu verhalen door elkaar). Is zij ook niet langer dan 3 jr ah vloggen? Vlg mij worden je inkomsten dan meegenomen, gemiddelde van afgelopen 3 jr kan wel aardig aantikken. En evt. hulp van ouders en idd spaargeld want dat lukte destijds wel goed vertelde ze
Dit valt toch wel mee? Ze verhuisde volgens mij naar dit huis toen ze begon met vloggen. Toen studeerde Nick nog. Zij zijn volgens mij vrijwel direct gestopt met scheef wonen toen het kon. Beetje flauw.
Nou Billie Rose gaat weer verhuizen
Nick werkt al 14 maanden fulltime en dat alleen al is scheefwonen. Maar ik snap wel dat je niet gelijk doorstroomt in deze tijd.
Hahah. Dit zag ik zo aankomen. Ben benieuwd hoeveel ze weer gesponed krijgt in haar 3e huis in 3 jaar tijd.
Waarom gaan ze weer verhuizen?
AL 14 maanden?? Je hebt toch ook tijd nodig om te sparen om een nieuw huis te kopen/in te kunnen richten? Vind je beschuldiging echt heel erg onterecht, ze hebben niks te lang scheef gewoond imo.
Ik weet inderdaad niet de feiten. En ik speculeer maar een eind weg. Excuses.