Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Heb verdorie wel wat beters te doen. Vlogs kijken bijvoorbeeld :wink:

2 likes

In m’n vorige huis wel, omdat ik geen afzuigkap had en dat raampje soms wat vettig kon worden door het koken. Nu echt niet meer.

1 like

Nee maar ik ga dit wel geheim houden voor mijn vriend want anders staat hij zo op een ladder omdat ‘als we het nu niet doen, doen we het nooit’. IK KIES NOOIT

38 likes

Ik ben opzoek naar een Britse youtuber van wie ik de naam niet meer weet.
Ze heeft een dochter (nu denk ik zo’n 3 of 4 jaar) met de naam Indie/Indy ofzoiets. Ze had een grote bos bruin/rode krullen maar had ook wel eens haar haar afgeschoren. Haar vriend is fotograaf en had heel donker haar.

Gaat er bij iemand een belletje rinkelen? :laughing:

1 like

Samantha Maria!
Ze is uitelkaar met haar man.

4 likes

Ja! Oh dat is wel verdrietig nieuws. Ik ga haar weer volgen, thanks!

The gnome hahahaha
Sorry ik vind het zielig voor Indy maar voor Sam is 't beter denk ik

1 like

Diana had nu een advertentie op Instagram dat ze niet aan black Friday doet, maar wel partner is van Filipa k (jaloers wel hoor). Vind dit best wel tegenstrijdig, ze hoeft niet eens aan black Friday mee te doen, want door haar partnerships/spondeals krijgt ze gratis spullen thuisgestuurd. De boodschap is wel goed en fijn als veel mensen zich daardoor inhouden, maar ik vind het wel een beetje frappant.

8 likes

Is het de moeite waard?

Nou ik vind het wel een leuke video. Echt typisch Annemerel dat ze ‘s ochtends nog gaat hardlopen en daarna relaxt met haar moeder en zusje zich gaat klaarmaken. Vind de liefde er wel echt vanaf spatten en volgens mij hebben ze allebei van elke minuut genoten. Beetje jammer van de wind maarja.

Hoeveel dagen zijn ze nu eigenlijk getrouwd?

7 likes

Video nog niet gezien, maar in de beschrijving staat dat ze vandaag precies 14 weken getrouwd zijn.

6 likes

Omdat ze daarmee alsnog reclame maakt voor een kledingmerk (en dus kan aanzetten tot kopen?)

Het is wel een samenwerking, maar ik vind het persoonlijk niet storend en ook geen afbreuk doen aan de boodschap. Het past binnen de filosofie van Filippa K en ook bij wat Diana wil uitdragen (al koopt ze imo nog steeds echt veel te veel haha, maar ze leert - hopelijk - zelf nog).

1 like

Huismuts ook weer lekker langs 30 mensen geweest om haar boek persoonlijk te overhandigen

En al die reacties van mensen die zelf zeggen dat ze normaal nooit lezen en ook geen verstand van boeken hebben die haar boek gewéldìg vinden

3 likes

Ze heeft ook al 1,5 maand geen vlog geplaatst, vind ik jammer want vind Pip zo leuk!

1 like

Heeft iemand die blogpost van Leonie van gewoonwateenstudentjesavondseet gezien over betaalbare kunst? Ik ben zelf ook illustrator en ik werd daar echt naar van. Dit is exact wat in stand houdt dat wij niks mogen vragen voor de tijd en creativiteit die je in je werk stopt. 1 werk van haar is waarschijnlijk een goedkope kopie van een kunstenares, en iemand die voor 8 euro gepersonaliseerde illustraties van katten maakt. Zij woont ondertussen in haar dikke huis in Haarlem en hoeveel illustraties moet de illustrator per dag verkopen voor die persoon een leuk dagloon heeft verdiend?

14 likes

Jatten ze echt afbeeldingen? Of zijn het wel originele werken?

Nou ik weet niet precies hoe dat zit, maar dat schilderij wat zij heeft leek een namaak van het originele te zijn. De kunstenares van het originele werk had haar een bericht gestuurd. Wel naar maar is niet helemaal duidelijk hoe dat zit, dat wist Leonie ook niet dus daar kan zij ook niks aan doen.
Maar dat “voor een dubbeltje op de eerste rang zitten” als het om creatieve dingen gaat kan ik nooit zo goed tegen. Is voor die mensen ook hun werk en echt zuur voor zo’n kunstenares als iemand cheap haar werk gaat namaken.

24 likes

Helemaal eens wat betreft namaken!

1 like

Ze heeft deze post al een paar keer aangekondigd en naast dat ik dacht “wat moet dit op een eetblog?” snap ik echt goed wat je zegt. Vind het zo jammer dat mensen het bijna niet inzien dat dit niet zo kan. Mijn vriend is grafisch designer en daar gebeurt het ook veel; mensen die wel even voor 15 euro een logootje maken of voor 100 euro een website. Zo moeilijk om er dan tussen te komen als je wel “normale” prijzen vraagt. Is ook echt maar in sommige branches volgens mij, in mijn branche hoef je dar echt niet te doen.

Namaken is wel echt next level zeg. Ik heb de blogpost nog niet gelezen, ga ik nu doen, maar ik zou als ik Leonie was misschien wel de originele kunstenares betalen? Oid. Geen idee, maar lijkt me wel zo netjes.

3 likes

Wow ja, dat schilderij herkende ik meteen. Voor de geïnteresseerden, dit is het accountant van het origineel. Ze maakt hele mooie dingen! Die van Leonie vind ik echt een stuk minder mooi gemaakt :sweat_smile:

8 likes