Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Zitten jullie al klaar voor HET ultieme kerstevent? Mariah move over, Boncolor in da house.
images

Zeer benieuwd welke variatie op resurrectie ze dit jaar heeft in haar intro.

45 likes

Hahaha ik krijg echt de slappe lach van deze foto met dat beertje er zo hulpeloos naast

9 likes

image

Sinds @Hazel en @Xiomara deze vorig jaar maakten kan ik dat beertje niet meer als hulpeloos zien hoor :worried:

154 likes

Het arme ding heeft ook n hoop te verduren gehad.

2 likes

Yesss, the big scary eyes are back!

2 likes

Hahahaha, dat je dat nog weet :joy:

Is ook nog steeds mijn meest gelikete post :no_mouth:

3 likes

Ik vind hun huis wel echt goals hoor, zo gezellig.

1 like

Hahahaha zou Bonnie het niet gewoon die hard expres hebben gedaan met die ogen zo die fragmenten van elk jaar

btw vind het echt too much met die kerstverlichting zo

2 likes

Too much met kerst, in 2020? Bestaat niet:p

1 like

Zo ongemakkelijk de stukjes van Lotte met die schilder steeds. Leave the man alone!

5 likes

Hahahaha nmsvpe

Hahaha jemig waarom kijken mensen deze vlogs. Echt cringe

3 likes

Ik ben een sucker voor verhuisvlogs, maar deze zijn echt stuk voor stuk ongemakkelijk.

Ik weiger die houten bungalow van Jennie een boshuisje te noemen. Je woont in een (voormalig) vakantiepark sgat.

70 likes

Zijn haar andere vlogs wel ok dan? Kan het me niet voorstellen

Ik kijk er soms 1tje en tot nu toe kan ik niet anders concluderen dan dat het ronduit saai is. Vind haar een lieve leuke meid (tenminste, zo komt ze over) maar gewoon saai.
Vind haar videos over nieuwe producten in de supermarkt wel leuk.

Het lijkt me oprecht ook echt moeilijk om continu boeiende vlogs te maken als je een redelijk doorsnee leven hebt

2 likes

Ik lag in bad en dacht 18:59 toevallig een youtubefilmpje te kijken, en dus zat ik inneens in die chat met premiere van de vlogmass van bonnie.
Die meiden in de comments leken wel allemaal 12. Helemaal lyrisch mee aftellen en OMG ik zie mijn eigen comment hier en OMG bonnie ben jij er ook ?!!!11 en bij elk ding HAHAHAHAHA.
Doe normaal.
De vlog was wel leuk :slightly_smiling_face:

11 likes

NOG 4 SECONDEN!!!

16 likes

Hahaha ik dacht echt na die dramatische intro nou nu gaat het los, krijg je vervolgens een 5 minuten durend kantoor monoloog over hoe ze alles gaat aanpakken :joy:

Ik vond het ook een leuke vlog. Ik moet toch vaak hardop lachen bij haar, vooral als Nick erbij is.

“Ontmoet”.

2 likes