Nick was wederom het hoogtepunt van de vlog
Nick en die advent kalender van vorig jaar was echt iconic hahaha elke dag een boom, nu nog verbolgen (zou ik ook zijn)
Vervolgens komt ze ook aan voor âlekkere snackjes voor de mannenâ ( ). Is het spon voor zoân fucking graze box. Als je de hele dag aan het klussen bent wil je gewoon een krentenbol of een snickers, niet een handjevol overpricede cashews
Haha vind het wel humor dat zowel Bonnie als de beer dit jaar een mondkapje op hebben in de intro dat met die ogen moet ze wel express doen toch, als een soort herkenning ofzo.
Ik vind het dan wel weer leuk dat ze er echt tijd en moeite aan lijkt te besteden, ik kijk het niet maar word er wel enthousiast van als ik het zie
Ze liet ook niet zien dat die mannen snacken toch? (Ik heb dat stuk doorgespoeld, tyf op met je graas box) Ik zie echt voor me dat zij tegen Joey zei dat ze even moesten proeven op beeld en hij zei ârot op, geef mij een frikandelâ
Ja heel stom, deze mensen met het mooiste en dikste, langste haar gaan ermee om alsof het stront is en ze al hun woede erop af reageren. Kei jaloers, mijn haar breekt al af als je ernaar kijkt.
Haha oké dit doet me toch even realiseren dat ik mijn haar iets meer mag gaan waarderen.
Nja Vita zou eigenlijk ook even wat liefde in dr haar moeten steken en t niet zo moeten kammen.
Een schaar is ook geen overbodige luxe
Als ze het niet droog zou borstelen en de juiste producten zou gebruiken, heeft ze vgm gewoon een lichte slag. Maar nu wast ze het en borsteld ze het agressief en dan krijg je kapot pluishaar.
Ja sowieso, van blonderen wordt je haar super droog en als je het dan ook nog zo lomp behandelt dan heb je stro op je kop.
Dat was toen gewoon hun look. Heeft ze ooit verteld in een video.
Ze hebben juist super mooi haar beiden, ja net na het borstelen pluist het wat, maar voor de rest vind ik het er gewoon gezond uitzien, misschien omdat het zo dik is.
Damn, ik zag hem laatst nog voorbij komen op tinder. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat zo iemand nog matches krijgt, maar er zullen vast zat meiden niet op de hoogte zijn van de situatie.
Wooow Dionne, ik zie haar videoâs nooit meer voorbij komen in mijn feed. Was haar alweer vergeten.
Ik vind Interiorjunkie best leuk om te volgen op Insta (al vind ik het wel erg veel kind/privé ipv interieur, maar oke), maar zij gebruikt constant van die woorden waar ik echt van cringe:
Spieken, loeren, peuzelen, smikkelen, hubbyâŠ
Omg ik krijg hier echt de rillingen van
Tijdens haar vakantie in Namibie ben gestopt met haar te volgen omdat ik haar taalgebruik echt niet trok Familie Zebra, heerlijk toeven hier, Familie Leeuw, Meneer de Luipaard,
Haha ik wilde van de week ook een irritatie over haar posten hier, maar ik dacht niemand haar zou volgen. Blij dat ik het eindelijk kwijt kan bij iemand⊠Namelijk dat ze haar kerstboom constant XXL KITSCHERIGE KERSTBOOM noemt. Dertig keer per dag een story over die kerstboom en dan altijd weer die volledige benaming uitschrijven in hoofdletters.
âOlie is lekker aan het smikkelen en spieken onder de XXL KITSCHERIGE KERSTBOOMâ
âDe hubby is niet zo blij met de XXL KITSCHERIGE KERSTBOOM, maar ik kan er de hele dag naar loerenâ
Als ze haar kerstboom nog één keer zo noemt, druk ik op de ontvolgknop.
Ik ben ook gestopt met Interior Junkie volgen om die reden. De heeeele tijd over âde hubbyâ en âmanliefâ.