Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1)

Huh, is dat niet normaal? Oh shit…

Oo Lotte gaat ook gewoon gelijk airco laten plaatsen in de slaapkamer. Jaloeeers. Dat word m’n volgende spaargoal.

1 like

Ik judge niemands fetish :joy:

1 like

Hahaha ik zie het gewoon voor me dat gewoon iemand heel chill zit te schijten in de zandbak en een kat met een krantje op de plee. :joy:

2 likes

In de volkskrant: “Grumpy cat passed away”

Maargoed, misschien moeten we dit onderwerp staken want we zitten al ergens op de 12e afslag van dit topic :rofl:

6 likes

Dat gebeurt hier NOOOOIT…

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Viva vibes

3 likes

Annemerel is vandaag 12 weken getrouwd. Ben benieuwd of ze iedere week doet tot 1 jaar.

30 likes

Er is niet voor niets wettelijk bepaald dat je met 1-2 drankjes op mag rijden dus ik mag hopen dat dat nog onder ongevaarlijk valt…

Ik beweer niet dat 1 glas niet ook je reactievermogen beïnvloedt, maar dit effect is niet dusdanig groot dat het gevaarlijker zou zijn dan wanneer je met een nachtje kort slapen achter het stuur stapt. Plus, als je 1-2 uur na het drinken van alcohol in de auto stapt dan is dit al grotendeels weer uit je systeem.

1 like

https://youtu.be/17gNgppp9k0 geweldig video weer van Joseffa :smile:

4 likes

Vast nog wel langer dan één jaar Annemerel kennende.

4 likes

Wacht maar totdat Annemerel kinderen krijgt dan.

“Tuurtje junior is vandaag 410 weken, 22 uur en 5 minuten oud. Inmiddels is het 525 weken geleden dat zijn papa en ik het jawoord gaven op het strand. Zal ik daar nog eens een vlog over maken? Ik heb namelijk het gevoel dat ik nog niet alles heb gedeeld. Zometeen ga ik hardlopen, maar eerst eet ik avocadotoast met hüttekase. Vanavond maken we Hellofresh, want Tuurtje junior moet wel gezond eten. En jullie ook! Gebruik de code ANNEMEREL40 voor 40 euro korting op jullie volgende box. Zo, nu ga ik eerst onze veneta raamdecoratie open doen. Dat hangt toch al 520 weken prachtig. Ongelofelijk dat we het ooit 369 dagen zonder hebben moeten doen.

Liefs,
Annemerel”

67 likes

73 week dan. Op een of andere manier is het dan ineens enkelvoud :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Nou volgens mij doet Joey dat, heb bij haar het idee dat ze af en toe wat behang van de muur trekt en daarna naar huis moet gaan want het wordt te veel. :face_with_raised_eyebrow: En waarom dweilde ze een vloer voordat er zo’n stuc bescherming over gaat?? Die snap ik echt niet haha

2 likes

Omdat er veel stof en troep op de grond ligt en je dat anders in de vloer loopt.

1 like

Haha ja, ik vind haar video’s nu ook een stuk leuker!

Hopelijk heeft Tuurtje dan wel gedacht aan haar halfjaarlijkse verjaardag! Immers is hij dit jaar vergeten wanneer zij 30,5 jaar oud is geworden. Gelukkig hadden ze heel het weekend nog taart van de wekelijkse trouwdag-viering.

Het begint echt steeds irritanter te worden, hoe meer je erop let. :face_vomiting: Het is een vicieuze cirkel.

18 likes

Ik vind het eigenlijk heel irritant dat die vriendin van Alwin altijd mee doet met de videos maar vanaf de zijlijn. Dan zit hij alleen in beeld maar praten ze wel de hele tijd.

9 likes

Ik vind die stukjes met Lotte en de schilder zo ongemakkelijk​:joy::joy::joy: Super eenzijdige gesprekken.

6 likes

Nog een youtuber die reacties verwijderd. Het viel mij ook zo op dat (all about) leonie haar vriendin aimee nadoet en dat had ik gereageerd onder haar video maar natuurlijk is het nu weg.

Ja zeker, jammer alleen dat die Charlotte Blitzblum niet helemaal lekker in d’r hoofd is :roll_eyes::sweat::expressionless: