Lekkere binnenkomer wel
Wat is dit nou voor rare uitspraak? Hoezo dan?
Ik typ het nu een beetje snel tijdens werktijd dus vandaar maar ik had gewoon aardig een vraag daar over gesteld en alsnog gezegd dat ik haar super leuk vind.
Waarom telt Annemerel ALLES. Halve verjaardagen, getrouwde weken, marathondata. Zo afzonderlijk van elkaar lijkt het niet vreemd, maar als je leest hoeveel ze blijkbaar onthoudt of bijhoudt dan moeten dat toch boekjes vol data zijn .
Edit: oh ik ben late to the party (14 uur, 3 minuten en 26 seconden te laat om precies te zijn)
Een tijdje geleden ging het hier over de redelijk nieuwe docu over insta influencers āVolg je me nog?ā. Ik wilde het kijken maar het lijkt overal verwijderd? Fragmenten staan nog op YouTube maar als ik daar in de beschrijving de link aanklik naar de docu kom ik gewoon op de homepage van NPO/VPRO uit.
Vanaf dat ik haar volg (wat denk ik echt al bijna 10 jaar is) vond ik het al apart dat ze van een shirtje nog precies wist dat ze die bij de Zara in Parijs had gekocht op 8 april 2001, of welk ijsje ze voor het laatst had gegeten op een vakantie in ItaliĆ« in 2000. Vond dat toen nog wel schattig, dat zulke kleine herinneringen zo veel voor haar betekenen, maar nu denk ik echt wtf meit hoezo hou je dat allemaal bij joh. Zou ze dat in haar agenda zetten en elke week tellen of heeft ze de āgaveā dat ze dat gewoon weet.
& @Evenveel: wow thanks beiden! Wat gek ik kwam er echt niet op terecht. Weet ik weer wat ik dit weekend ga kijken
Zag laatst ook op Annemerels insta dat ze volgers vroeg om inspiratie voor haar blog omdat ze niks weet om over te schrijven. Waarschijnlijk daarom al die herhalingen en dagen terugtellen, er gebeurd geen hol in dār leven om over te schrijven.
Nee joh, zij herhaalt al jaren alles al 10 keer dus dit is gewoon normaal voor haar
Wat ik een bijzonder moment vond was in een vlog, zal die moeten terugzoeken. Aā¦nnemerel had een verrassing voor Tuurtje (was echt iets leuks, naar malaga gaan uit mān hoofd). Maar goed, hij werd voor de camera gezet en zij ging het vertellen. Hij raakte mega onzeker en had het idee dat ze het uit ging maken. Zij had totaal geen aandacht voor zijn onzekerheid en spanning. Vond dat toen zo bijzonder om te zien.
Jaah die vanaf 8:55 ofzo, " Tuur verrassen" bleek voldoende te zijn om de video te vinden.
Ik vind het zo leeg overkomen. Dat je elke week na je trouwdag zo uitgebreid behandelt/viert. Welke 30-plusser is daar nou zo mee bezig.
Omg ik dacht dat dit een sarcastisch fictief stukje was maar ik keek net op haar insta en ze is serieus een beetje gepikeerd dat Tuurtje ondanks alle hints niet aan haar 31,5e verjaardag gedacht heeft. Hoe kan je hier als volwassen vrouw zo mee bezig zijn
Thanks @lula
Edit: oh zie nu dat het over Annemerel gaat. Die is wel erg van de agenda en die fotogalerij herinneringen op haar iPhone denk ik.
Ik vind het vooral raar dat ze ook echt verwacht dat haar vent meegaat in al die x week āmijlpalenā.
Ik vraag me af waarom Charlotte Blitzblum haar insta ineens op prive staat
Heeft misschien met de foto van H te maken.
Lekker toontje ditā¦
Oh dan meld ik me daar brb
Same hahah! Zie je daar