Het andere YouTubers/bloggers topic #16

2 keer 40% korting dus je kan twee keer met korting bestellen met dezelfde code? Gaat trouwens een wereld voor me open met die punten en wat je er allemaal mee kan🤣 kom er nu pas achter.

4 likes

Nee 1 code is voor twee boxen (:

Hahah lekker niet de codes van de vloggers gebruiken maar onze eigen forum tips voor korting… love it :joy:

5 likes

die codes van vloggers gelden toch vaak alleen als je een nieuwe klant bent? En deze korting ook voor bestaande klanten!

Voor een eerste box kun je eigenlijk beter een gratis box bij iemand ontfutselen

2 likes

Wow nog beter, dat had ik niet goed gelezen. Ik ga even familie vragen voor de codes! Ja idd als je nieuw bent dan help ik je met plezier aan een gratis box :smiley:

https://www.forumfeminarum.nl/t/omatopic/ :grin:

4 likes

Ik vind Danique van Mo normaal wel leuk maar trek het echt slecht hoe ze met haar priviliged ass in een dikke Range Rover haar broodje zit te eten en het heeft over verslaafde daklozen en honger in Nederland.

Bron: mukbang Mo

7 likes

Wat zegt ze dan? (kan het ook wel gaan kijken maar mn hersenen zijn al fried vandaag)

Het komt erop neer dat je in Nederland niet kunt sterven van de honger, want dan heb je het wel heel bont gemaakt.

Pffff ik zit echt met verbazing te kijken, vanaf 4:40 ongeveer

9 likes

Ja dat dus en daarnaast dat een verslaafde dakloze met 3 eu maar moet kiezen voor een dak boven z’n hoofd (slaaphuis) ipv drugs. Alsof die keuze zo makkelijk is als je lichamelijk en geestelijk afhankelijk bent.

13 likes

Ja want als je verslaafd bent heb je natuurlijk geen wilskracht /s

1 like

https://www.instagram.com/p/CKRnS5Rgg98/?igshid=1exh7zdeqwfcd de kluis is terug vanaf as zaterdag 17:00

3 likes

Ik walg daar echt van. Dat mensen echt praten over armoede alsof het die mensen hun eigen schuld is, terwijl er zoveel redenen zijn waardoor je ineens dakloos kan raken of in armoede raakt en het kan ook iedereen overkomen.

En met dat goed geregeld in NL, er zijn genoeg mensen die net buiten de boot vallen en dat is het lullige, daar is vrijwel geen vangnet voor…

20 likes

Haha Bonnie helemaal profi met die kamer verven :joy: geweldig gewoon, beter dan eigen huis & tuin
En het is echt supermooi geworden

En Nick die tochtstrips en compressietape aanbrengt alsof hij nooit iets anders gedaan heeft, echt leuk.

16 likes

Ja echt heerlijk haha. En het is echt opgeknapt. De kleurcombi klopt nu gewoon.
Wel interessant om te zien wat een kleurtje op je muur voor enorm verschil kan maken, met de vorige kleur (die ik niet heel mooi vond) leek de kamer heel erg licht en zomers, en nu oogt het een stuk donkerder, alsof de gordijnen opeens dicht zijn (wat me in een slaapkamer ook veel prettiger en rustiger lijkt).

1 like

Als iemand uit België een code wil voor de eerste HelloFresh-box gratis, ik heb er nog een paar. Stuur maar een privébericht. Ze zijn dus niet geldig in Nederland.

1 like

Yes, dit vond ik altijd leuk! Hoop wel dat de overvallers een beetje goed hebben voorbereid want als die echt heel klungelig zijn kan ik het nooit aan haha. Stuk wordt natuurlijk alleen maar beter, en die teams zijn steeds nieuw, dat ga je in een nieuw seizoen denk ik ook steeds meer merken.

Ja de kluis vond ik ook erg leuk om te kijken! Hopelijk leuker dan het jachtseizoen waarin zoveel gecheat wordt…

1 like

Ik kan je niet berichten, maar graag heb interesse😊!

Je kan altijd via je eigen pagina naar berichten en dan iemand @en die je een berichtje wil sturen.

1 like