Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Continuing the discussion from Het andere YouTubers/bloggers topic #15 (Deel 1).

Previous discussions:

IMG-20210115-WA0041

Jongens, help me. Er is iets wat raar is aan deze foto
 Lippenstift onder de lip om groter te laten lijken? Dat huidkleurige lijntje er onder (nabewerking? Toch kleiner gemaakt?). Ik kom er niet uit, help a sister out :grin:

Wss uitgeschoten met lipstick en dan weggehaald. Ik krijg dan ook altijd zon randje omdat je dan ook nog je foundation weg haald.

1 like

Pffff
en dat is dan de 1e post van n nieuw deel, wat wil je nou horen? Dat het lelijk is?
Zonde. Ik had dit gifje in gedachten voor de eerste post.

:joy:

114 likes

Ik wil horen wat dat is, dat vraag ik toch???

1 like

Het is
 Lippenstift!

23 likes

Nou precies dit. Als ze dit nou mooi vind, laat lekker.

Daarbij, was die onderlip/bovenlip meenemen niet een trend door Kylie Jenner? (Toen ze haar lippen nog niet liet doen)

2 likes

Ik vind mensen die hun lippen ‘overlinen’ er tbh echt uitzien alsof ze zich door hun kleuter hebben laten opmaken.

39 likes

Dat was echt een vreselijke trend. Alsof het niet zichtbaar was dat je buiten je liprand heb getekend. :roll_eyes:

1 like

Ja of Bep Brul

19 likes

Volgens mij heb je letterlijk nog nooit iets aardigs gezegd over Bonnie, als je het allemaal zo kut vindt, kijk het dan lekker niet meid.

26 likes

Soms komt Co voorbij in mn insta zoekding en altijd zit ze weer tegen iemand aangeplakt en ik ben coronaboos

5 likes

En bedankt.

Maar als ik dit hier over Bonnie zeg (waarvan niet eens duidelijk is dat het Bonnie is dus mij een stalker noemen ala jullie haar lippen herkennen is ook nogal wat), dan krijg ik meteen stront over mij heen.

Het klopt dat zij inderdaad heel hoog in mijn irritainment zit, maar het is niet alsof zij de enige vlogger is die ik volg of dit het enige topic is waar ik schrijf. Die bonbonnetjes hebben zich ver verspreid :grin:

1 like

Hahahahah meit

22 likes

Oh ik heb er zon hekel aan als mensen zeggen " Maar als ik dit en dat zeg mag het ineens niet"
Lieverd het is een forum met allemaal verschillende mensen. Het is niet dat er maar 10 mensen zijn die tegen jou zeggen “Mag niet” en tegen andere " Jij wel".

12 likes

Misschien is dit al bekend maar ik kende het nog niet. Ik vind Elise Schaap hier echt goed als influencer zonder de absurditeit van influencers en dit soort video’s uit te vergroten, maar door die subtiliteit vind ik het eigenlijk heel sterk. Ik volg niet heel veel influencrs maar dit is wel exact wat ik voorbij zie komen.

65 likes

Lol lijkt wel een soort combi van Elise Boers en Romane :joy:

8 likes

Haha ok! Ik weet dus niet precies wie dat zijn maar ik kan mijn eigen ergernis nu wel beter begrijpen.

Wat mij stoort is dat zo’n vlog dan eigenlijk vooral om iemand gaat die de hele tijd zegt dat juist de anderen en de buitenwereld zo belangrijk zijn ( de BOAs, risicogroep, zorgmedewerkers) maar die hele vlog draait juist om die persoon. Die tegenstrijdigheid zit dan in het oproepen om naar de vlogger te kijken, te luisteren, producten te kopen, de vlogger te volgen en berichtjes te sturen terwijl het object van de aandacht zogenaamd oproept om juist naar buiten te kijken (ik mag niet klagen want xyz, de situatie in de wereld is erg xyz). Dat stoort mij zo.

Dus dank aan Nieuw Zeer, Elise Schaap en Mark Rutte die dat gisteren ook heel mooi heeft laten zien (het moet gaan om de ouders van de toeslagenaffaire maar luister eens naar mijn mooie verhaal over geweldige collega Wiebes en kijk eens naar mijn mooie fiets).

@Crusti_Croc: Ah ok, daar weet ik dan misschien niet genoeg van omdat ik niet specifiek iemand volg. Ik herken vooral de indirecte manier van het vragen van aandacht en zelfbevestiging door een lens van zogenaamd zelfinzicht, het duiden van wereldproblematiek en een dieper begrip van de medemens waar de kijker zijn/haar voordeel maar mee moet doen omdat de vlogger een geslaagd (en begeerd in materieel opzicht) leven leidt en daarmee bekendheid en die aandacht legitimeert.

1 like

Haha ze klinkt hier als Roos van kopen zonder kijken

8 likes

Geweldig! Elise is echt zo goed.

3 likes