Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Haha ja ik zag die jurkjes en dacht meteen het is een Annemerel mini me!

1 like

Hahahha shit je hebt gelijk :joy:

Het is ook niet bepaald zo dat er huizen in overvloed zijn en dat je uit 10 andere huizen kan kiezen die wél precies je smaak zijn? In dat geval had je een punt gehad, want dan ben je bouwmaterialen aan het verkwisten terwijl er genoeg alternatieven zijn. Maar in deze markt moet je überhaupt blij zijn dat er een huis op de markt komt dat voldoet aan je basiseisen (bouwperiode, locatie, oppervlakte) en dat je hoog genoeg hebt geboden om het te kunnen kopen want voor jou letterlijk 10 anderen (bieders, niet huizen).

6 likes

Ik kon in mn studentenflat niet meer bestellen omdat ooit iemand in de flat de korting heeft gebruikt😩

1 like

Wat zal zij balen dat niet alle baby’s precies op 40 weken worden geboren.

Ik heb er 2 accounts, (verschillende emailadressen en rekeningnummers) en zodra je een box opzegd wordt je vaak gebeld of gemaild met een actie voor 10 euro korting op de volgende 4x ofzo. Dus op die manier heb ik er altijd korting. En ik bestel 3 persoons waar we 4x van eten dus ik ben meestal maar 3.33 per gerecht kwijt. :relaxed:

3 likes

Omg ik wil door Diana echt leren breien. Zo gaaf die sjaal!

1 like
  • houd er rekening mee dat ze een veel lagere hypotheek hadden en daarvan al wat afbetaald.

Maar ze zullen geen bouwdepot (daarvoor) krijgen, dus die overwaarde zal in de badkamer, smaakgebonden verbouwingen gaan.

Good for them! Leuk huis hoor

1 like

Bij ING kan je met rentepunten (per rekeningnummer) kortingsbonnen krijgen. Ik heb hierdoor via via heel veel kortingsbonnen gefixt en eet nu al sinds oktober voor ~€20 6 maaltijden per week (ik eet een gerecht 2x) :grimacing:

14 likes

Ahh wat chill, ik ga daar dan eens ff naar kijken. Thanks voor de tip

1 like

Ik heb haar nieuwe blog nog niet gezien maar ik dacht dat al toen ze eerder kleertjes liet zien. Alleen maar streepjes :sweat_smile: en toen hadden zij en Tuur ook allebei streepjes aan. Idd héél Annemerel en ook nmsvpe

2 likes

Zijn die kortingsbonnen ook te gebruiken door bestaande klanten?

Ja, je kan er 1x per jaar eentje kopen (500p) en dat is dan 40% op twee boxen.

4 likes

Wow dat is een super goede tip! Thanks!

1 like

Oh dat is goed om te weten, bedankt voor de tip!

1 like

Ben plaatsvervangend blij dat die rode muur in Bonnie’s slaapkamer is aangepakt

29 likes

Huh hoe eet je dan al sinds oktober met korting als je 1 bon per jaar mag kopen?

1 like

@Baron @propje nee je kan 1 bon per rekeninghouder kopen met rentepunten. Dus ik heb mijn familie gevraagd om bonnen (dus per familielid heb ik dus 2x korting gefixt haha). Als je op Google rentepunten ING HelloFresh intikt komt die pagina tevoorschijn. De actie is tot juli geloof ik

1 like

Ah thanks! Echt chill

1 like

Vind het nu ook echt goed matchen. Prachtige kleur!

1 like