Hahah bij zulke quotes staat er toch normaal onder – The New York Times of iets dergelijks, nu lijkt het zo zelf verzonnen idd.
Haha ik dacht vroeger altijd dat ‘Van de Kast’ zijn achternaam was
Ik keek toevallig een vlog van 2016 vandaag en dacht precies hetzelfde, maar dan over haar en makeup. Ze had toen zo’n kort kapsel met een pony en droeg bijna geen makeup, terwijl ze nu heel sleek geverfd haar en heeft en vaak makeup draagt, met lippenstift en zo. Ik vind vooral haar haar wel erg mooi nu (maar ook wel typisch “influencerhaar” haha).
Wel logisch dat mensen veranderen over zoveel jaren natuurlijk!
Ik heb net die Boos-aflevering gezien en ik ben nu ook echt boos. Ik kan er zo slecht tegen als mensen religie gebruiken als excuus om te kunnen discrimineren. Echt ongelofelijk dat dit gewoon getolereerd wordt.
Lijkt me een heel goed idee! Ik ben er ook 100% zeker bij dan! En dan vooral heel dicht langs die kerk lopen, lijkt me top!
Ik heb even gekeken naar dat filmpje, maar al die recensies tussendoor? “Ongelofelijk ontroerend” en “ik heb gehuild en gelachen” en dan zonder bron oid. Kunnen dus net zo goed dr tante Truus en boezem Ras geweest zijn
ik trek hem ook zo slecht, hij zat ook laatst in een podcast die ik luister en die aflevering vond ik ook niet te pruimen.
Ik zou ook heel graag meedoen, ik doe dan ook wel alsof, kunnen wij wel hand in hand @Shadina
Echt zin om een regenboogglitterbrief naar die kerk te sturen! M’n hart brak toen ze Leon op de parkeerplaats spraken
Holy shit, wat heftig dit!
Ik word echt zo woest van die kerk. Ben echt in staat om de hele parkeerplaats vol te gaan hangen met regenboogvlaggen. Liefst op zondag als er een dienst bezig is. Jammere is alleen dat het halve dorp roept dat we iets moeten doen, maar er nooit daadwerkelijk iets gebeurt. Ben ook bang dat het helemaal uit de hand loopt overigens als we dat wel doen, zeker gezien die soort knokploeg.
Wow wat erg!
@lisaanna ik doe mee! Kunnen we niet die Dutch Giant en een paar vriendjes van hem meenemen? Dan durft die knokploeg niks meer gok ik
Nou zeg!! Dat wilde ik ook komen posten.
Fuck, tranen in m’n ogen door Leon na dat gedoe op de parkeerplaats. Diep diep diep triest dat dit gebeurt anno 2021. Die mensen mogen zich de ogen uit hun kop schamen.
Ik heb de show gekeken en ik vond het eigenlijk heel slecht en heb geen 1 keer gelachen ( kan ook aan mijn humor liggen)
Jemig de aflevering van Boos… echt zo triest dit.
Overigens kan ik me het niet reageren/telefoon ophangen van de dominee wel enigszins indenken als je bedenkt dat hij doodsbedreigingen heeft gehad wegens zijn brief (ongeacht wat je van de inhoud van die brief vind, dat moet heftig zijn als je dat ontvangt). En dat neemt niet weg dat het echt heftig is hoe die ‘knokploeg’ Leon bedreigt. Hoe moeilijk is het nou om gewoon een afspraak te maken om iemand te woord te staan.
Haha Bonnie: “je kan zeggen wat je wil maar ik heb wel echt een hobby nu” nadat ze helemaal dol en overprikkeld is omdat ze non-stop animal crossing heeft gespeeld
ik denk dat ik de enige ben maar ik heb de trailer gekeken en het lijkt mij 10x niets, maar misschien komt dat omdat ik niet van dit soort theater hou
Hardop gelachen hier om. Zo herkenbaar.
Je.moet.goed.ar-ti-cu-le-ren.!
Anna Nooshin komt 1 maart met iets nieuws… ben benieuwd wat het deze keer gaat zijn.