Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Haha hier ook team niet-strijken. Tot grote spijt van mn moeder. Zij streek letterlijk alles: tot zelfs zakdoeken en ondergoed. Hoe dan??

Elke keer als ze op bezoek komt, smeekt ze bijna of er strijk is en of ze de kleding in mn kast opnieuw mag vouwen (´want ZO slordig gestapeld. Zo schots en scheef’) :joy:

12 likes

Ik dacht vroeger altijd dat tegen de tijd dat ik volwassen zou zijn en de ‘strijkleeftijd’ bereikt zou hebben er vast wel iets zou zijn uitgevonden waardoor je kleding kreukvrij uit de wasmachine komt of dat er een soort strijkautomaat zou bestaan of iets dergelijks, maar dat strijken tegen die tijd in ieder geval vast hopeloos ouderwets en overbodig zou zijn.

Hetzelfde met antirimpelcreme, ik dacht dat er tegen de tijd dat ik last zou krijgen van rimpels vast wel een antirimpelcreme die echt werkt zou zijn uitgevonden.

Nu ga ik door het het leven met kreukels in m’n kleding en in m’n kop.

40 likes

Ik vind strijken echt één van de meest ontspannende dingen om te doen, staat bij mij gelijk aan kleuren of puzzelen qua ontspanning. Mijn kast is dus ook vol met gladde en kaarsrechte stapeltjes, heerlijk :heart: Maar sorry dit is enorm offtopic

15 likes

Lieg tegen je oma. :smiling_imp:

7 likes

Ik heb nog flink wat te hobbyen voor je hier, als je je verveelt (flauw maar waar). Lijkt me heerlijk om dat als ontspanning te zien.

3 likes

Ohh ik zou echt willen dat ik dit had. Ik zit serieus nu alleen maar op het forum omdat ik strijk ontwijkend gedrag heb hahah.

5 likes

Hehe dat hoor ik vaker :blush: Ik heb er oprecht wel eens over nagedacht om een strijkservice in de buurt te beginnen ofzo, maar ben bang dat het me dan toch zou gaan tegenstaan.

2 likes

Ik zie dit filmpje nu pas en ik vind de andere dingen die hij vertelt eigenlijk veel interessanter.
Bijvoorbeeld zijn beweegredenen om op verschillende inkomstenbronnen te hebben.

1 like

Ze mag bij mij wel wat extra kleding komen opvouwen als ze daar behoefte aan heeft, is er nog plaats voor een extra dochter?

Welke breakup?

Maar hij heeft sinds Saske toch al twee andere relaties gehad?

4 likes

Ja dat klopt!

haha had leuk geweest.
Ongevraagde tip voor de rimpels: Elke dag zonnebrandcreme smeren met factor 30 en vitamine A zuur gebruiken om al bestaande lijntjes te verminderen. :smiley:

1 like

Ik vind het dus ook echt wel ontspanning. Ik zet dan ook m’n strijkplank voor de tv, Netflix aan en gaan. Voor ik 't weet is de was weg en heb ik echt een fijn moment gehad, haha

3 likes

Vit A zuur is retinol toch?

1 like

Ja alleen van zonnebrand krijg ik helaas dan vaak weer onzuiverheden. Het is echt oneerlijk, heb zowel jeugdpuistjes als rimpels.

4 likes

Ze heeft al 4 dochters maar eentje extra is altijd welkom :wink:

1 like

Mega off-topic maar eucerin en la roche posay hebben goede zonnecrème voor de vette huid!

1 like

Nu staat er een video online waarin ze zegt dat de avondklok voor haar overdreven voelt omdat niemand in haar omgeving ziek is of in de zorg werkt

Paar uur later nog een video dat ze verkeerd begrepen is want dit was alleen maar haar gevoel en niet de realiteit? En ze wil nu met een business coach een nieuw tijdperk starten en maatschappelijke thema’s bespreken

Oke

1 like

Nu het toch over Alwin gaat, in z’n video waarin hij laat zien wat hij allemaal eet in een week zit er een shot in op het toilet. Nu zie je niets en je hoort 'm ook niet plassen, maar waarom in hemelsnaam :joy: