Ik benoem het omdat ik probeerde te bedenken waarom de kleding niet flatterend zou zijn, niet om te zeggen dat ze er bijzonder breed lijkt (waar overigens ook niks mis mee zou zijn, niks ergs aan breed zijn of ogen)! Ik vind het juist raar en jammer dat ~flatteren~ heel vaak gelijk staat aan dunner lijken, en dat vaak wordt aangehaald dat Mascha (alleen) geflatteerd wordt door outfits waarin haar slanke benen geshowd worden.
Sowieso
Je kan je bij veel outfits sowieso afvragen “is dit stylish of is deze persoon gewoon skinny”
Zie het in wayrwt ook vaak.
sowieso ben ik er voor om te stoppen met werkelijk alles toxic te noemen
Bevriend weet ik niet maar ze ging wel langs om haar goodiebag gedoe laatst af te leveren en vlg mij ook zo’n tekst van oh longtime friends blabla
Oh ja, zo kun je het ook bekijken. Vooral als ik de comments hier dan lees en het inderdaad meteen over haar benen gaat. Overigens vind ik alle outfits eigenlijk wel leuk. Niet per se mijn smaak maar wel lekker kleurrijk.
Ik zie 100 liever een zelfverzekerde Masha, dan dit soort posts van Josh V. Nu snap ik wel hoe het kan dat de XL van haar kledinglijn nog steeds als een M valt.
Ook dat ze bijna licht geeft door het gebrek aan vakantie, doe normaal.
Ik geef Mas een compliment over haar lange benen(verder bedoel ik oprecht niks over haar figuur te zeggen) en krijg commentaar en vervolgens post iemand een kots poppetje bij een foto van Josh? Ik snap niet meer wat wel of niet sociaal acceptabel is hier.
‘get abs’ die heeft iedereen gewoon al hoor, stop maar met moeilijk doen
Josh sport omdat het gezond is. Niet om gewicht te verliezen.
Ze is ook meer gaan eten omdat ze niet genoeg at. Door haar drukke dagen sloeg ze maaltijden over of at ze te weinig. Ze stuurde foto’s door naar haar PT van haar lunch en kreeg dan de opmerking dat het te weinig was en nu leert ze meer en vaker te eten.
Sporten is ze beginnen doen omdat ze het al jaren nooit deed en als ze eens een halve sportles volgende was ze er 3 dagen stijf van omdat ze niets gewoon is.
Beetje jammer dat sporten zo vaak geassocieerd wordt met afvallen.
Ik ben dik en sport niet om af te vallen. Wel omdat ik er sterker van word en gezonder door blijf.
Er zijn zoveel pro’s die geen bescherming dragen.
Niets tegen jou want ik snap dat je dit denkt maar ik rolschaats ook en ik draag soms geen bescherming en ik krijg daar zelf online ook opmerkingen over en ik snap niet waarom andere mensen commentaar moeten leveren op iets wat je met je eigen lichaam doet. Ik denk dat je zelf het beste risico’s kan inschatten. Valt me ook op dat deze dingen nooit tegen mannen of skateboarders gezegd worden.
Uhm…mijn kotspoppetje is niet op de foto maar de tekst erbij, dat begrijp je zelf ook wel.
Oh ik vind het er gewoon suf uitzien, de allereerste keer in je leukste outfit gaan rolschaatsen zonder bescherming. Ik dacht ah die bescherming heeft ze vast nog niet binnen, maar nee ze draagt 't gewoon nooit. Zo overmoedig
Maar goed, niet mijn gebroken botten
Ze zegt letterlijk “binnenkort moet ik toch echt weer een keer in bikini”. Dus dan koppelt ze het er toch zelf aan?
En nu bijna 500 abonnees dus dat schiet al op, vd week waren het er volgens mij 30 minder. Ik hou er ook van dat ze filmpjes zegt ipv video’s. Leuk ook dat Roosmarijn haar tips gaf. Ik hoop op een filmpje samen:D
Ja ja, had ik niet gelezen. Ze koppelt inderdaad zelf aan haar uiterlijk.
Maar alsnog denk ik niet aan vet verliezen.
Maar het is toch niet erg als je met een dun lichaam ook wat strakker in je vel wilt zitten. Of een six pack wilt hebben ofzo in een bikini.
Ik ken zat mensen die ook met bescherming iets gebroken hebben (vooral bij iets extremer skaten). Niks wat je sleutelbeen of je enkels beschermt tegen een breuk. Het blijft een risico, zoals bijna alles in het leven. Het is belangrijk dat je goed leert vallen en je eigen grenzen weet.
Ze skate een beetje in de tuin en voor de deur, het is niet zo alsof ze als beginner van een halfpipe afgaat toch.