Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Word die vraag wat zijn je hobby’s nog vaak gesteld dan? Eerder: wat doe je graag in je vrije tijd ofzo?

Ik ben dan vaak wel eerlijk maar breng het wel wat positiever; Ik houd van koken en uit eten. Mijn vrienden en familie zijn belangrijk voor me dus daar ga ik regelmatig op visite of wat leuks mee doen, en verder lees ik veel of kijk ik tv. Vind daar niks mis mee eigenlijk :stuck_out_tongue: Eigenlijk gaat het ze ook geen reet aan haha vrije tijd is vrije tijd. Misschien heb ik een SM kelder, misschien niet. :woman_shrugging:

9 likes

Ik zeg altijd dat mijn hobby met alpacas wandelen is. Beetje over mn favo dieren lullen tijdens sollicitaties. Maar misschien vinden ze mij wel een gekkie en ben ik daarom bij die banen nooit aangenomen :joy:

20 likes

Haha het lijkt me zo grappig om zoiets (edit: de SM kelder) in een echt gesprek gewoon te droppen, gewoon om te zien hoe ze reageren, en dan zeggen nee hoor grapje, maar zoals je ziet heb ik wel een goed gevoel voor humor :rofl: Jammer genoeg heb ik alleen gesprekken waarbij ik ook echt graag aangenomen wil worden en zul je net zien dat ze de grap niet vatten

6 likes

Ze heeft nog steeds helemaal niets geplaatst. Echt raar zeg. Ben nu wel bang dat er iets gebeurd is.

1 like

Ja ik dacht er ook alweer aan.:confounded: hoop dat ze gewoon een pauze neemt en ff offline is. Maar dan zou je t wel laten weten lijkt mij.:crossed_fingers: hopen dat alles goed is

1 like

Ik weet niet waarom maar ik word zo emo van Vera’s nieuwe video. Zo’n fijne, lieve relatie hebben zij :heart:

8 likes

Omg ja: paprikachips en mn kat :woozy_face:

Heb ook niet echt een talent voor iets ofzo, confronterend

6 likes

Nee niet vaak echt “Wat zijn je hobby’s”, maar soms wel wat je in je vrije tijd/buiten werk doet. Of een voorstelrondje en dat de mensen van het bedrijf dan ook wat over hobby’s vertellen, dus dan wil ik zelf ook wel wat persoonlijks toevoegen.

Ik vind het op zich helemaal geen stomme vraag trouwens, juist leuk als het ook een beetje over leuke dingen gaat - alleen heb ik dan weinig aansprekends in te brengen haha.

:roll_eyes:

1 like

En dat mannen dan op Tinder zeggen: ‘mijn Bonuskaart, ING en creditcard’

5 likes

Oh mijn god nu hou ik doorgaans van woordgrappen maar :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

1 like

Oke ik moest toch stiekem een klein beetje lachen

4 likes

Wouter die Elise uitlegt wat een derby is en dan het voorbeeld Ajax - Feyenoord noemt 🥲
(Stories Elise)

18 likes

Het ergste vind ik als mensen in een sollicitatiegesprek zeggen dat ze graag shoppen en drankjes doen met vriendinnen.

28 likes

HAHA

2 likes

Ja hij heeft zich verbeterd in de volgende stories. Elise tegen Wouter: “iedereen dm’t mij dat jij het fout had”.

9 likes

Wie had hier laatst zo’n overzicht van dat die Rutger steeds hetzelfde gezicht trekt op zijn thumbnails? Bram de Wijs in z’n story nu:

17 likes

Ja klopt precies wat jij zegt haha. Als hij er op wordt aangesproken zegt ie jaa in mn enthousiasme heb ik het fout gezegd. Maar mooiste is omdat hij ze filmt alsof ze dom zijn en dan zelf maar wat zegt haha

5 likes

Mijn kinderachtige ik vind dit dus heel grappig. Staat ie daar met z’n betweterige hoofd een beetje interessant te doen en te doen alsof het BI-zar is dat ze niet weten wat het is en het dan fout zeggen. Net goed voor die betweter

Zo en dan ga ik nu weer doen alsof ik volwassen ben en de was nog ff checken

32 likes

Hahaha oooo ik ben hier ook echt aan het genieten hoor :joy:

1 like