Is Bonnie sinds kort van de naam Boncolor afgestapt? Er staat nu op insta en youtube Bij Bonnie. Valt me nu opeens op en niet voorbij zien komen. Wel beter zo vind ik
Ik vermoed dat ze het morgen in de vlog gaat toelichten (fyi: ze heet nu Bij Bonnie ipv Boncolor op insta & yt)
Ze is denk ik geĂŻnspireerd door Lotte haha, van Lottelovesbeauty naar liefslotte en Bonnie van Boncolor naar bijbonnie
Nee dat is nieuw.
Ik vind het wel jammer, bij Bonnie is zo standaard! Ik heb Boncolor altijd een leuke naam gevonden (maar jammer dat de u miste )
Ja inderdaad wel standaard maar ik snap ergens wel dat ze van Boncolor afgestapt is. Maar iets originelers had wel bij haar gepast ipv Bij Bonnie
Maar waarom? Bij Lotte snap ik het wel omdat ze niet meer alleen beauty wil doen (denk ik?) Maar Boncolor heeft geen thema.
Edit: ze zal het morgen vast wel uitleggen natuurlijk
Ja zat al te denken wat glitterdrieling Saar nu dan moet
Gewoonsara
(Weg met rebecca)
StylingSaar
Edit saaiestylingsaar
Hebben ze toevallig hetzelfde management�
Ik snap het wel, wat is Boncolor? Ik heb dat altijd een aparte naam gevonden. Als je dat zonder context lees zou ik echt niet weten wat voor kanaal dat moest voorstellen.
Bij Bonnie klinkt zo truttig
Vind boncolor leuker
âHeel groot nieuwsâ haha wat.
Dit was de mogelijkheid om voor sponnie of sponcolor te gaan. Gemiste kans.
Ik vind bij bonnie echt lame as a motherfucker. En de nieuwe intro is een slap aftreksel van teckel titus
Ik vind Bij Bonnie wel gezellig klinken eigenlijk.
Bij Bonnie klinkt als een lunchroom. Nu voel ik aankomen dat ze binnenkort ook in videoâs gaat zeggen: âPak er een lekkere kop thee bijâ
Ik snapte Boncolor ook nooit haha dus voor mij klinkt Bij Bonnie nu 100x beter en meer als âietsâ dan Boncolor
Over de naam zei ze dat die tijdloos is maar over het logo zou je dat toch niet zeggen. Ik kan me niet voorstellen dat ze die over een jaar niet zat is, deed mij een beetje denken aan een interieur zaak zo.
Dat klinkt op zich wel als een lunch room waar ik graag wil eten. Niet te veel fratsen, maar gewoon lekker eten en gezellig bloemetjes servies enzo hahaha.
Ik bedenk me nu ook dat die associatie komt van een tea room die Bij Babette heet (off topic maar dat is wel een aanrader als je van thee houdt trouwensđzit in Haarlem, hopelijk overleeft ze de lockdown)