Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Nee hallo, was een proces van 2 jaar waar ze pas even rustig voor kon zitten en besluit nemen na de verhuisvlogs!

1 like

:redface: sorry

1 like

En ik maar denken dat ze color heette!!!

8 likes

Als ik bonnie zoek typ ik gewoon bonnie in. Dan vind ik dr ook.

1 like

maar, komt ze buiten spelen?

10 likes

Ja

9 likes

Echt een gemiste kans voor de intro! haha

2 likes

Hoe lang laat Bonnie 'net een ‘30 huis gekocht’ in haar Instagram bio staan? Lol.

4 likes

Straks wordt het; “eigenaar jaren '30 huis”

Echt, ik snap die hype niet. Authentieke details zijn leuk, maar die koude enkelglas glas in lood ramen met nul figuur er in zullen wel hip zijn. En kapotte kozijnen. Leuke hoekjes of balken of wat dan ook vind ik altijd wel leuk in een huis, maar 9/10 keer is het gewoon oude tochtige meuk wat mensen kopen.

Maar ik ben dan ook een 'jaren ‘10 huis eigenaar’

16 likes

Is dit familie van Rapper Sjors?

1 like

Nee dit is de legendarische janjankarelkees. Van eefje wentelteefje

3 likes

Ramen met nul figuur erin?
Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen.

1 like

Ik zei BONcolor
Maar ze zegt zelf bonCOLOR

Dat is ook heel anders

9 likes

Ik snapte boncolor ook nooit en dit gesprek geeft me echt het idee dat er een heel duidelijke clou in die naam zit die ik als enige mis

2 likes

Ze zegt color van kleur en bon van bonnie

2 likes

Het doet me denken aan de intro van Dag Sinterklaasje vroeger op Ketnet

10 likes

Ik heb hen echt super lang gevolgd, maar dat label waar ze onder werkten (Kira tv) bleek echt verschrikkelijk te zijn. Ze kregen super weinig betaald, en iemand van een andere groep mocht niet weg om naar een begrafenis te gaan. Echt heftig. Dat label bestaat nu ook niet meer volgens mij, en paq is ook uit elkaar :sob:

Nooo sad :sob:

1 like

Ik vind het zo ergerlijk dat er dus blijkbaar een 538 show is waar ze dan bn’ers uitnodigen tijdens de avondklok en dat dan gewoon mag? Hoe is het cruciaal dat monica geuze daar 30 seconds gaat zitten spelen in de studio? Hoop dat hugo haar daar op aan heeft gesproken tijdens hun duo interview

84 likes

Hahah ik bedoel, ik vind glas in lood mooi als er een soort van ‘schilderij’ van is gemaakt, zoals je in kerken wel eens ziet. Of oke, iets minder speciaal kan ook wel, met bijvoorbeeld driehoekjes/ iets speciaals.

Mensen met twee rode ruitjes in een raam noemen het nu ook al prachtig glas in lood (wat het natuurlijk ook is, glas in een lood venster)

4 likes