Dat zag ik ook ja, maar daar was ze verder niet te zien ofzo dus dacht kan misschien ook oud zijn.
Ik ben zeker niet roomser dan de Paus, maar de regel die nĂĄ âMaximaal 2 mensen per dag op bezoekâ komt is âDe meeste besmettingen vinden in huiselijke kring plaats. Bedenk daarom goed of een bezoek noodzakelijk is.â Dus ik vind het alsnog dom dat ze afspreken. Ja, ze missen elkaar. Ik mis mijn vrienden ook. Allemaal even doorbijten, des te eerder zijn we er vanaf.
Tja wanneer je precies genoeg reden hebt moet iedereen voor zichzelf beslissen, het blijft ook gewoon een lastige balans.
Maar dat ze er (als de boel eenmaal vervangen is) nog jaren van zal genieten en niet volgend jaar wéér alles om zal gooien vind ik op de grotere schaal niet echt een goed argument eerlijk gezegd. Dat zou nĂłg erger zijn, maar wat er nu gebeurt vind ik ook al behoorlijk typisch voor onze huidige maatschappij. Namelijk dat we met zân allen gewoon ontzettend veel consumeren en dat er heel veel spullen die eigenlijk nog prima bruikbaar zijn toch weggegooid en vervangen worden.
En dat terwijl we voor al die spullen grondstoffen aan het uitputten zijn en met de productie ervan steeds maar meer broeikasgassen de lucht in blijven pompen, wat de leefbaarheid van de aarde voor de mensheid op een gegeven moment echt in gevaar zal brengen.
Edit: Ik doe zelf ook zeker niet alles goed en het is bovendien de vraag of we de verantwoordelijkheid voor zoân groot probleem bij de consument moeten neerleggen. Maar ik word er wel echt een beetje sip van als ik dan zoân filmpje zie waarin een vlogger een huis dat in perfecte staat is filmt en daar heel luchtig bij vertelt dat ze van alles wil wegdoen en vervangen.
Dit dachten we 10 maanden geleden ook, toen we lol hadden over 1 juno. Ik kan niet in hun hoofden kijken, ik weet niet hoe zij er mentaal aan toe zijn. Ik weet alleen dat Bonnie aangegeven heeft niet lekker in haar vel te zitten. Je weet niet wat voor anderen noodzakelijk is. Houden ze zich aan de richtlijnen? ja -> stoppen met zeiken.
Ik had hier een heel antwoord op getypt maar letâs agree to disagree.
oooh is dit dat finse gezin die alleen maar wit dragen? wow al lang niet meer aan die mensen gedacht joh.
Het is wel zeiken om het zeiken vandaag. Bonnie en co die binnen de coronaregels iets afspreken, Jamie Li die aanpassingen wil doen aan haar huis. Nou nou wat erg allemaal.
Waarom dat cursieve gedoeâŠ
Zeiken om het zeiken, YW!
Waaauw! Ik zag ooit een morning routine van haar en ze droegen allemaal wit en een spijkerbroek en alle kids hadden vrij bijzondere namen maar ik kon haar nooit meer vinden!! Thank you.
Misschien nog 3 want dan heeft ze Omega 3
Wat ik me afvraag met al die youtubers en influencers die hellofresh kortingscodes geven. Kan je dan niet gewoon elke keer als je bestelt een andere code gebruiken en zo altijd goedkoper uit zijn of werkt dat niet zođ. Is echt mad cheap met die kortingscodes, hoef ik nooit meer boodschappen te doen.
Is volgens mij alleen voor je eerste bestelling helaas
Dacht als je elke keer een nieuw account maakt het misschien wel zou lukken. Maar dan ben ik illegaal bezig denk ik.
Nee dat gaat niet, het gaat per adres. Heb dat al eens geprobeerd en toen kreeg ik een mail dat het niet kon want die korting was op dit adres als eens gegeven, dus heb het toen bij mijn ouders laten bezorgen. Al zal het denk ik niet zo zijn dat als ik nu ga verhuizen, de nieuwe bewoners nooit die korting kunnen krijgen door het adres.
Huh dat zou echt raar zijn als ze dat zouden kunnen zien. Misschien kun je eens per half jaar per adres een code gebruiken ofzo? Zou wel wat zijn, ben je een nieuwe bewoner en dan moet je aan HF gaan bewijzen dat je er pas net woont.
Ze hebben je rekeningnummer sowieso door die 1 cent die je moet overmaken. Je rekeningnummer icm adres, zorgt voor 1 kortingscode.
Nog 3 is omega 4
Zoveel ze er zelf en haar partner wilt.
Ik wilde dus laatst ook voor het eerst een box bestellen met een code, maar die werkte toen niet omdat de vorige bewoner al een box had. Toen dacht ik nou laat maar maar kreeg toen een mail met andere kortingscode en die deed het wel.
Over 141 dagen, 20,14 weken en 4,67 maanden verwachten Annemerel en Tuur een meisje.