Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Zeg het voooort zeg het voooort.

1 like

Hahah ik gebruik heel vaak oh joh omdat ik allemaal doemscenario’s had bedacht en dan meevalt, maar dit is echt het tegenovergestelde đŸ„Č

maar soms ben ik wel jaloers dat ik niet ook zo denk

3 likes

Monica valt onder de categorie mensen die op latere leeftijd ineens hooikoorts krijgen en er dan ook het liefst de hele tijd over praten. Mi gaddo de helft van de vlog gaat over hooikoorts gezeik

7 likes

Heb ook nog nooit iemand met hooikoorts met dit apparaat gezien??

15 likes

Een vriend van mij gebruikt dit ook tegen hooikoorts, weet eigenlijk niet of het bij hem ook echt helpt.

1 like

Goh wat toevallig dat vita daar ook ineens een vlog over heeft
 Zou t om een spon achtig iets gaan?

1 like

Toeval bestaat niet in influencerland.

26 likes

Of wel handig om de hooikoortskaart te spelen ipv thuis te blijven/testen

Monica zegt zelf dat ze 6 keer heeft getest die week, ivm fotoshoots en voor de zekerheid

1 like

Dit is weer zo’n ali ding die voor veel meer op bol. com verkocht wordt. Lijkt me niet dat dit helpt? Het is een allergische reactie van je lichaam. Maar you do you Rudolph.

13 likes

Je hebt inderdaad gelijk, ik heb er ook nog niemand anders mee zien lopen :sweat_smile: Maar heb sinds mijn 24e last van hooikoorts (en dan voornamelijk door graspollen), en dit apparaatje is in de maanden juni en juli heilig voor me. Het lijkt mijn hooikoortsklachten echt te verlichten. Op dagen dat ik het niet gebruik kan ik zelfs door de hooikoortspillen heen last hebben. Het is enorm voor schut om hem te gebruiken, maar gelukkig hoef je hem steeds maar 3 minuten of zo in je neus te doen


2 likes

Oh wat fijn! Mijn huisarts had het er ook over en hoor meer positieve verhalen, maar was nog niet helemaal overtuigd. Ik heb ook heel veel last van graspollen, misschien toch maar eens proberen dan :grin:

3 likes

nu moet ik denken aan die soort van stalker die ze had die dacht dat ze werd gesponsord door broccoli hahaha

5 likes

Max!!

1 like

Ik ben echt een Jennie stan maar beleggingsproducten/crypto met een affiliate link vind ik echt niet oke. Vooral als je eerst gaat vertellen dat heel volatiel is bla bla, maar je wel even goed gecasht hebt.

28 likes

Valt wel op dat ze overal geld uit probeert te halen, eerst beleggen via Semmie, dan die site waarbij je geld kan investeren en nu crypto elke keer in combinatie met afflatie linkjes.

4 likes

Slow living toch, zo hoeft ze niet hard te werken voor haar geld en kan ze toch rustig aan doen

Ik vind het wel bijzonder dat ze nu al haar lening voor dr boshut heeft afbetaald, sick

12 likes

Ik vind dat logisch. Ze vertelt er best veel over, dan zou ik het ook waarderen als je een affiliatelink gebruikt als je er na mijn relaas gebruik van gaat maken.

1 like

In mijn ogen legt ze met crypto niet genoeg de risico’s uit. Ze is in een mooi moment ingestapt maar na de bullrun zakken veel coins soms wel met 80% na beneden. Nu lijkt het alleen een manier om snel veel geld te verdienen. Ook omdat ze zegt zich er niet goed in verdiept te hebben, alleen te lezen over de coins die ze zelf koopt. En dat die manier schijnbaar ook goed werkt.

8 likes

Sander (verloofde van Queen of Jetlags) plaatste zojuist dit. Couldn’t agree more, wel verfrissend dat iemand zich erover uitspreekt. :clap:t4:

174 likes