Tja dat kan ik altijd wel goed hebben maar ik erger me vooral aan dat je niet bedenkt dat mensen zich buiten de Randstad ook leuk kleden.
Nu is Bonnie over heel veel normale dingen wel snel verbaasd natuurlijk haha. Maarja net of we hier nog in de vorige eeuw leven ofzo
Ook dat ze het met allerlei andere steden gaan vergelijken. Nee het lijkt nergens op, zo is het gewoon
McDriven was ook een hele happening
hahah inderdaad dit leek wel alsof ze nog nooit weg waren geweest uit haar gebied Rotterdam Noord en centrum, terwijl die huizen gewoon wat verder noordelijker staan. Denk echt dat als je dâr geblinkdoekt in een auto zet en 2 uur rondjes rijdt door Rotterdam en je zegt we zijn nu ergens anders dat ze Prinsenland of Nesselande nog kan aanwijzen als niet Rotterdams.
Weet iemand nog welke vlog dat was van die Rotterdam verbazingen?
de moeder van lotteâ:heart:
Echt een lieverd volgens mij! Ze komt altijd zo over in de vlogs. Eigenlijk zijn de ouders van veel influencers leuker dan de influencers zelf
Wim en Til zouden echt mijn bffâs zijn als ik ze in t echt zou kennen LOL.
Ik lees ipv Wim en Til ALTIJD Wil & Tien
Omg ik les âWil en Tienâ en ik dacht ??? nee vreselijkđ€Ł
WHAHAHAHA nee, die bevinden zich aan het andere uiterste van t spectrum vermoed ik:P
Ja lijkt me zoân lief mens!
Thanks! Ga er zo even voor zitten
Echt bizar hoe Robbert Rodenburg echte A sterren weet te krijgen voor zijn youtube serie. Ik vind het ook vaak leuk om naar te kijken maar ben toch benieuwd hoe hij dat nou voor elkaar krijgt?
Dat vraag ik me ook af! Was hij al bekend voor YT? Want voor mijn gevoel was hij er âineensâ.
Ik denk dat het wel helpt dat die mensen altijd best positief eruit komen. Aan het eind van ieder interview denk je toch: wat een leuk persoon. Dat komt het imago van de celebrities toch wel ten goede. Maar ja André heeft dat natuurlijk niet nodig, dis hoe hij die heeft weten te fixen
Hij is acteur! Volgens mij voor zijn leeftijdsgroep ook best wel een bekende in Nederland.
Ja precies! Hij is volgens mij extreem sympathiek en hij heeft ook wel een aardig gevoel voor interviewen als beginner, dus wellicht dat hij gewoon veel mond op mond reclame krijgt binnen het wereldje, van âJa moet je doen, aardige kerelâ etc.
Sommigen zijn hier al zo lang mee bezig om te proberen en het lukt ze nooit, en hij was er opeens en doet het wel.
Zit hij niet gewoon bij het juiste management waar die lui ook bij zitten/bekend genoeg is?
Ja dat was ook mijn 1e gedachte, maar ik vind wel dat hij het oprecht leuk doet en hij heeft iets waardoor ik snap dat je âjaâ zegt als je ervoor gevraagd wordt. Maar dat management helpt natuurlijk wel heel erg mee daarin.
Zat even door zijn insta te scrollen maar zie bijvoorbeeld Anna er al een aantal keer vanaf 2018, Meilandjes ergens in mid 2019. Speelde in dezelfde serie als Bilal etc. Denk dat als je een aantal bekende namen hebt en die videos pakken goed uit dat het daarna voor een management een stuk makkelijker is nog meer grote namen te krijgen.