Bij Elise Boers is het geen recente trend. 2 jaar geleden toen ze bij Wout is ingetrokken waren ze daar al mee bezig. Wout had ook een klein wasbakje meegesleurd uit Marokko. Dus ik vond het wel knap gedaan bij hun. Sowieso was dat heel huis en tuin in Leiden prachtig op de tijdelijke dressing/kinderkamer na.
Dat wasbakje is ook mee verhuisd.
Ik weet wel dat Elise en Wout een prachtig duur pand hebben in Amsterdam, waarschijnlijk op toplocatie, maar ik ben er helemaal niet zo wild van. Jaloers op hun woonbudget, maar niet op wat ze er mee gekocht hebben.
Het is groot en ruim en ze hebben een deftige stadstuin, maar ik vind de slaapkamers onder zoân afknapper. Ok ivm lichtinval, maar verder zie ik alleen maar nadelen aan de indeling.
Tuurlijk hebben ze nu een fijne, afgewerkte stadstuin, maar uiteraard met veel inkijk en het verbleekt bij hun prachtig paradijsje dat ze in Leiden hadden gecreëerd.
Al kijk ik haar vlogs wel graag. Ja, ze kan overdreven reageren, maar ik heb wel het gevoel dat ze iets maakt van haar leven en de kansen die ze krijgt goed gebruikt. Ik krijg wel positieve energie van haar.