Ik dacht ook altijd dat hij wel leuk kon koken (alhoewel het veel shakshuka is en alles uit de airfryer), maar toen ik zijn kruidenvoorraad zag vond ik het echt super weinig voor iemand die van koken houdt.
Je kan een hoop zeggen, maar hij probeert wel veelā¦
Ik denk dat hij beter kookt dan de gemiddelde Nederlandse man
Thinking about soep with smeerkaas
Ik vond dat stuk ook heel interessant! Zat echt geboeid te luisteren, terwijl de rest van de vlog me gestolen kon worden, haha.
Ik vind het huis ook niets. Ik vind bijna alles afschuwelijk (vooral die oubollige kleur van de vloer en die vreselijke schouw). Over smaak valt niet te twisten. Als zij er maar blij mee zijn.
Ik vind het wel interessant dat er ineens een stroming mensen is die heel erg focussen op de klimaatkant van bitcoin. En weten we wel wat het aan energie kost om gewone munten te drukken en in omloop te houden? Vind het een beetje een argument dat er met de haren bijgesleept wordt. Google, servers, avocadoās: kost ook allemaal heel veel. Vind het zoān random argument haha.
Nou ja, er wordt met bitcoin niets anders gedaan dan gespeculeerd dus het is Ʃn nutteloos (qua bijdrage aan de maatschappij) Ʃn heel verspillend.
Een aantal jaar geleden kwam in het nieuws dat er hele electriteitscentrale in Rusland oid was gekocht alleen om bitcoins te minen. Hou op zeg
Oh okĆ© dat is wel heel veel. Ik heb ook es kort door de bocht mān mening gegeven zonder me in te lezen @Daria
Oh ik vind beide elementen juist zo mooi in dat huis. Die orginele vloer en schouw, echt prachtig. Maar ik hou dan ook van oude, klassieke huizen.
Maar die schouw lijkt me juist niet origineel toch? Het huis lijkt veel ouderā¦
Wat een vreemde aankondiging van Co dat ze een vriend heeft.
āBen je iemand aan het daten?ā en dan gaat ze naast een man zitten, schenkt hij drankjes uit en stopt de video, zonder 1 woord te zeggen.
Wel leuk voor dār, maar echt rare manier van aankondigen vind ik.
Ze is toch niemand een antwoord verschuldigd op die vraag, lijkt mij alsof dit geen aankondiging is maar meer een ik heb het gezellig met iemand
Nee klopt, maar ik snap niet wat de meerwaarde is om dat te filmen. Zeg dan gewoon: āIk heb het gezellig met iemand.ā of je zegt niks. Vond gewoon raar dat het daarna dan nog lang stil was en dat dat dan het einde van de video was. Geen andere vragen oid.
Vond eigenlijk de hele q&a nogal cringe. Ik trek die van vogue ook niet zo goed omdat het voelt alsof elke uh,ah en oeh gerepeteerd is. Weet ook niet of het hotel er nu zo goed in uit komt, vond de slaapkamer heel oubollig en klein
Ah die vriend van Vita komt wel leuk over, denk een rustige jongen. Wereld van verschil met onze Wout denk ik
(Je ziet hem nu goed in haar vlog)
Heb echt de hele tijd zo gezeten van; oeee aaaah oooooooooo.
Nu wil ik natuurlijk 2000 bakjes maken waar ik niks aan heb.
Zij is zo leuk!
Wel jammer dat ie in maart nog op Aruba zat