Haha ik vind Bonnie en Nick echt grappig in de nieuwe video waarin ze a merk en b merk producten blind proeven.
“wat zijn bruine bonen eigenlijk goor” “dit is een straf - maar dit is echt een GENOT” “Ik weet nog dat Liga gewoon bijna pijn deed vroeger, zo hard was het”
Ook dit haha
Lisa post toch zelf een video online. Dus in jouw voorbeeld zou jij je tentamen zelf openbaar hebben gemaakt
Het is Lisa zelf die met een super vaag verhaal aankomt (jij die je proefwerk ophangt). Je mag mensen daar toch op aanspreken?
Wie had het filmpje btw gezien, het bleef wat vaag in de stories voor mij of ze nu zelf had gevraagd of die man ergens anders kon zitten. Of dat hij uit zichzelf is verplaatst?
In de video zei ze vgm dat ze tegen de stewardessen heeft gezegd dat hij verdacht deed en dat zij hem verplaatst hebben.
Hopelijk kreeg ie een upgrade.
Ja precies, zoiets dacht ik ook te hebben begrepen vanuit de 1e reacties. Later plaatste ze het vlg: dat hij zelf dichterbij toiletten wilde zitten
@Oprah was Catawiki laatst niet bij Radar, omdat het niet zo’n veilige “”marktplaats” is als dat ze beweren, qua echtheid vintage etc
Haha ja Nick is ook heerlijk on point
Bonnie: is dit een soort wedstrijd ofzo?
Nick: zullen we dat aub ff niet doen want ik kom hier gewoon om te snacken
Weet je andere soortgelijke sketch accounts? Ik kan het niet vinden na googlen en de aangeraden accounts zijn het ook niet. Vind hem echt grappig
Linkje?
Lof hem en dan vooral juf ellen.
Ik heb nog nooit een video van Bonnie gezien maar Nick is m’n favoriete YouTuber
Deze man is echt hilarisch! Heb niet eens tiktok maar ik geniet van al zijn filmpjes die mensen doorsturen
Nick had ook ooit een aantal vlogs op z’n eigen kanaal gemaakt! Was echt heel leuk en goed geëdit. Helaas heeft hij ze verwijderd
ah jammer, ik zou er bijna vlogs voor gaan kijken
Ik krijg op de discover pagina de hele tijd van die dans reels te zien van de dochter van Bert Het Familiediner van Leeuwen. Vind het echt cringe, elke filmpje lijkt ook precies hetzelfde.
Wat ik dan wel weer leuk vind zijn de reels van Joey Jaq die Nederlandse liedjes zoals Er staat een paard in de gang naar het Engels vertaalt
Idd weinig tot geen reflectie
Onduidelijkheid over dat verplaatsen is wel opgehelderd; ze is naar de stewardess gegaan en omdat de man ook zweette en het leek alsof hij niet lekker was, hebben ze hem een plek dichterbij het toilet aangeboden. Dat wilde hij zelf ook graag (?)
Jaa hij komt op insta altijd in m’n ontdekken, herken zo erg die ‘tikjes’ van die juffen die hij nadoet. Gotta love juf Ellen (zou ie meelezen?)
Raar dat ze dan in haar video zei dat het was om he in de gaten te houden (met zijn bagage?)…
Had je iets anders verwacht? Ik vind Lisa niet het scherpste mes uit de la.