Haha ja dit was in mijn studententijd wel een veelgebruikte uitspraak.
Bij avklo lees ik op de een of andere manier altijd Aviko (je weet wel, van de aardappeltjesđ)
Spreek uit als af-klo! Maar avoklo kan ook
Mijn favoriete woord voor kotsen is en zal altijd âbrokkenâ blijven. Het is zo grafisch, poĂ«tisch bijna.
Aviko staat voor Avond, ik kook
Als werkwoord? Dus âmoet je brokken?â Nog nooit van gehoord
ooh dit was in mijn vriendengroep âeen braakje leggenâ . Ik braakte misschien max eens in het halfjaar, dus echt meepraten deed ik ook niet
Aha jij had niet gebraakt&meegemaakt dus
Inderdaad! Is iets Vlaams/Kempisch volgens mij.
We spreken hier ook van âspauwenâ (wordt ook wel eens met ou geschreven). Heeft niks te maken met spouwmuren trouwens, al is dat een woordgrap die vaak terugkomt.
Hoe belangwekkend de studie naar variaties op het woord overgeven en dergelijke ook is, het is tijd om weer on-topic te gaan.
Na ampel beraad, grace.
Lol noor gaat boodschappen doen in een bikini met open blouse erover⊠ookal ben je op vakantie op een of ander idyllisch eiland, doe ff netjes naar de gewone bevolking
Aaah ik vind dit zo een lastige! Aan de ene kant: mannen lopen er ook zo bij en dat kan (ik zeg niet dat jij dat vindt hoor!). Maar aan de andere kant vind ik het ook walgelijk als mannen dat doen
Zou t echt hilarisch vinden als ik hier in ally naar de appie ging en opeens een meid in bikini boodschappen zie doen omdat ze net van almere zand komt
Kan idd echt niet, man of vrouw.
Enige afkorting die ik nog uit mân studententijd ken ik bvoâtje.
Wat is daar niet netjes aan tov de gewone bevolking?
Je doet geen boodschappen in bikini. Punt.
Dat doe je in Nederland toch ook niet? Waarom dan wel in Frankrijk?
Ik vind het fijn voor haar dat zij die vrijheid zo voelt, maar ik vind het gewoon niet zo netjes, heb ik verder geen uitleg bij
Maar waarom dan? Er zijn toch ook zat mannen die in een zwembroek naar de winkel gaan op vakantie.
Ik vind het altijd zo een dooddoener als mensen een statement maken met als reden: âja dat hoort gewoon nietâ⊠dat is toch een mening geen feit