Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Huh niet? Omg mn hele leven is een leugen.

4 likes

Bonnie is verloofd

Huh voor welke badkamer is dit nou weer dan

3 likes

Omg echt

66 likes

Joe die houdt Bonnie volgens mij bewust onder de radar, dus misschien weghalen

1 like

Mijn browser is super irritant. Omdat mijn telefoon in het Engels staat ingesteld, vraagt ie altijd om te vertalen. Maar als ik verkeerd klik, vertaalt hij zonder dat ik het kan terughalen.

Wist niet meer wat de Nederlandse reactie van @Zemraluani was, dus ik vroeg me al af wtf Google nou weer vertaald heeft :joy:

@Mr.Napkinhead dit vind ik zo leuk voor hen! Volgens mij wordt dat zo’n leuke bruiloft. Vind het juist tof ook dat Nick geen ring gekocht heeft omdat hij weet dat ze daar niet van houdt. Te lief hoor :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Vera heeft weer met haar moeder geshopt i love it

10 likes

Geen idee, maar ze heeft haar achternaam wel eens genoemd in haar vlogs. Dus denk niet dat het geheim is.

4 likes

een gekookt ei van het ontbijtbuffet

24 likes

Graag een kwantitatieve studie opzetten over FF’ers om het verband tussen Cito-scores en statistiekonderwijs te onderzoeken.

3 likes

Omg misschien de resterende helft van de kaassoufle :pleading_face::smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Super leuk voor Bonnie & Nick!

1 like

Een vega bitterbal uit de airfryer

2 likes

Aaahhh wat leuk zeg. Ik word bijna een beetje emo. Eerlijk gezegd ben ik kneiterjaloers op hun relatie haha. Echt cute

9 likes

Ze noemt hem zelfs wel eens in haar video’s dus ik denk niet dat dat een issue is

Meer mensen die het idee hebben dat Claire Lucia alleen nog maar spon deelt via insta? Snap dat ze rond moet komen maar elke keer als ik haar in de storybalk zie denk ik: ‘oh die komt weer met een kortingscode’
Zo jammer want ik vind haar echt leuk

Jaaaa fantastisch. Ben echt een beetje jaloers op hoe zij geld uit (kunnen) geven. Die teddyberenjas van Vera was 2k :cry:

Ik ben toch wel blij dat geld uitgeven aan dat soort dingen bij mij toch wat moeizamer gaat :joy:

Wat leuk voor Bonnie!

Ik droeg ook nooit ringen, ik vond ze ook niet lekker zitten. Maar ik was wel heel blij met mijn verlovingsring, het went zo snel! Ik ben hem nu al maanden kwijt en mijn vinger voelt nu zelfs “kaal”.

7 likes

Echt stom om er toch weer even een sneer in te gooien. Hoeft niet altijd hè?

Super leuk voor ze, wordt vast een goed feestje!

15 likes