En toch voelt het raar, zo’n droge tandenborstel
Mijn moeder kauwt dus op haar paracetamols… daar ben ik laatst achtergekomen toen ze hier logeerde. Echt WALGELIJK, ging echt over m’n nek. Ze is ervan overtuigd dat het dan beter wordt opgenomen in haar lichaam 
Zonder moeite.
Beter dan een vriend die van de allerkleinste pilletjes al 3x moet kokhalzen en hem met 20 slokken door moet slikken. Een paracetamol gaat gerust in 4en
Alleen kauwtabletten hebben die functie. Gewone tabletten moet je gewoon in zijn geheel doorslikken of hooguit breken dmv de breukgleuf. 
Ik kouw ze tegenwoordig ook, niet helemaal fijn maar kleine stukken zodat ze makkelijker wegglijden met water. Ooit tijdens een keelontsteking kon ik niet goed slikken waardoor die pil zo achterin bleef plakken, waar je ook net niet meer bij kan. heeft echt een uur geduurd voordat ik hem doorgeslikt kreeg
Oohh dit vind ik altijd zo vies, die plakkerige zeep in je viezen handen verspreiden en dan pas wat water. Ik doe andersom.
En tandpasta met water, anders vind ik het zo droog en spuugachtig. Ik houd juist van dat schuimige.
Heel interessant ook dit 

Sorry ik moest dit posten. 
Ik proef nu gewoon die nasty smaak in m’n mond, oh wat goor 
@V.Kirby Het was een gewone paracetamol en ze bleef echt maar malen erop! Oh Ik herleef het nu gewoon allemaal weer opnieuw
:dizzy:
Kun jij goed pillen zoals paracetamol inslikken?
- Ja makkelijk
- Alleen makkelijk als ze een glad laagje hebben zoals ibuprofen
- soms wel, soms niet
- ugghee ughee nee brrrrr
0 stemmers
Zonder water? Of überhaupt?
überhaupt
Ik kan het nu makkelijk maar heb jaren pilletjes moeten pletten en met confituur of yoghurt gegeten/de oplosbare versie of zelfs malariapillen die ik maar 1x per week moest nemen ipv elke dag omdat het écht niet lukte. Na mn rugoperatie heb ik heel veel pijnstillers genomen en zo heb ik het een beetje geleerd denk ik
Een kwart van de keren dat ik paracetamol slik ga ik kokhalsen
heb pas echt pillen leren slikken door de pil, ook al is die mini en slik ik die nu door zonder water
Doe je de kraan dan open om je handen nat te maken, dan weer dicht als je gaat inzepen en dan weer open om af te spoelen? Of laat je de kraan de hele tijd lopen?
Ik doe dus ook altijd meteen zeep op droge handen, dus ik verbaas me dat anderen dat anders doen
hebben wij dezelfde ex? 
Ik bedenk me nu pas dat jullie het waarschijnlijk over vloeibare zeep hebben. Ik stelde me al steeds voor dat je met een droog blok zeep over je droge handen zat te wrijven en ik vond het zo gek dat jij en @Insouciance dat normaal vonden.
Klinkt ook als de mijne. Wat een big cry baby.
Huh!? Zijn jullie mijn exen? Ik ben namelijk big cry baby als het om pillen gaat 

Oeh bedankt voor de tip, ik ga hele album weer eens luisteren want die had ik!