Ik vraag me dan af wat een aannemer denkt als 'ie het zo achterlaat. Ben je dan zo incompetent dat je oprecht denkt dat dit oké is of kan het je gewoon geen fuck schelen dat je slecht en gevaarlijk werk achterlaat.
Ik denk dat het je gewoon niks kan schelen. Misschien gecombineerd met handelingsverlegenheid of overplanning, maar het is allemaal extreem duidelijk slecht werk. Van die lekkende leiding bij een stopcontact snapt een ongeïnteresseerde puber nog dat het niet de bedoeling is.
Die mag zich niet eens aannemer noemen. Hartstikke gevaarlijk!
Jaaa zo naar voor ze lijkt me echt een heel pittige tijd voor ze, hopelijk gaat straks alles met de baby voorspoedig, wordt hun huis gefixt en kunnen ze weer een beetje ontspannen
Boeie, ik snap zulke analyses nooit, wie vindt dit nou interessant
Mwoah weet niet, toen ze nog duidelijk op zolder sliep maakte ze ook reels en advertenties in dat bed… dus denk dat ze het een gezellig plekje ofzo vindt?
Ja hallo, had net het halve bericht gelezen en nu is het verwijderd
Welk bericht?
Ik niks haha
En het account lijkt ook alweer weg?
Waar gaat dit over
Het was een analyse over een YouTuber die uit elkaar is met partner en nu niet meer op zolder slaapt maar op de slaapkamer… De poster had goed ingezoomd op Instagram Reels om dit te ontdekken.
Nope
Dat is…toegewijd
Een heuse Nancy Drew
Nou niet zo kinderachtig, de poster had helemaal niet in hoeven zoomen om te zien dat Lotte niet op haar zolderkamer zat. De conclusie dat haar vriend dus misschien weg was, was ver gezocht, maar jullie blazen het nu wel op
Het was niks heftigers dan wat hier al op dagelijkse basis gepost wordt. Maar ja, iemand is nieuw dus dan moeten we allemaal even laten merken wie de Queen B’tjes zijn.