Toevallig is de enige vlog die ik van Monica gezien heb dat ze ‘s avonds in een tram zat met een vriendin en toen in een lege tram met de conducteur mochten meerijden oid. Was denk ik een van de eerste berichten die iemand op egf over haar postte. Maar is way back dus is intussen wel het een en ander veranderd haha
Mooie trouwring wel, heel subtiel.
Omg pictures will be there so sooon
So soon!!!
Dat niet want het spul is sinds n tijdje suikervrij😂
Zouden die niet hun telefoon moeten inleveren? Zal sowieso een strikte no phone policy zijn. Vind dat overigens ook een prima regel op een bruiloft. Zo zonde als je een hoop geld neerlegt voor een dure fotograaf en alle foto’s lelijk zijn omdat iedereen constant met hun telefoon bezig is of zelf foto’s maken.
Daar is het moment dan eindelijk hoor
Ziet er wel echt heel mooi en tof uit op de foto’s!
Anna Nooshin is “terug” met een video op YouTube
Sander deelt denk ik beelden van de dag er voor. Ziet er echt prachtig uit!
Heeft ze iets te verkopen?
Noosh
Het was allemaal een droom, dus het is nep?
Ze weet dat jij meekijkt?
Misschien heeft ze geen zin om tijdens haar vakantie continu de comments te modereren.
Die beelden zijn zo veelbelovend, lijkt wel een of andere fancy awardshow. Volgens mij is het echt over the top maar als je het geld hebt lijkt me dit zo fantastisch. Tot in de puntjes is de boel geregeld. Noor’s make-up is ook echt zo prachtig! En die super dramatische walk down the stairs, de aankleding, de omgeving, het landgoed, de jurken: I love it!
Heerlijk, als je in staat bent om zo flink uit te pakken. Fantastisch dat een professionele cameraploeg het ook vastlegt om later nog tig keer te kunnen herbeleven
Ik houd echt van bruiloften. Ben nog nooit bij een Nederlandse geweest maar in onze cultuur is een trouwfeest echt niet burgerlijk. Eerder een soort festival met lopend buffet, open bar en als belangrijkste een goede dj. Was laatst nog naar een, zo leuk na 2 jaar zonder vanwege covid. Hoop dat er snel weer iemand gaat trouwen, is echt als uitkijken naar een festival
Nog even en ze verkoopt ook oliën
Misschien om minder snel gevonden te worden in de zoekmachines als je zoekt op hun volledige naam? En Jill is ook niet echt een uitzonderlijke naam, dus met Jill Ruby is het toch specifieker.
Ik vind haar jurk echt niet mooi zitten bij haar borsten. Vind t sws niet zo’n mooie jurk die korte, net zo’n Santa Claus outfit achtig iets
Disclaimer haar jurk haar lefuh
Haar make up vind ik wel prachtig