Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ja maar dat is echt heel raar om te zeggen vind ik, zoals @Daelyss zegt nogal entitled. Het is gewoon niet echt relevant hoe jij of anderen zich voelen bij hoe iemand die je niet eens persoonlijk kent omgaat met een breakup.

2 likes

Wat hierboven staat bedoel je? Ja, kan het me goed voorstellen in dat geval. Het hoe en het waarom van de relatiebreuk is dan niet eens relevant maar de situatie waarin je al zo lang samen was en twee levens in elkaar verweven zijn o.a. door een gezamenlijk koophuis en dat je je daarvan los moet maken is zo heftig, je hele basis gaat op de schop en je moet zelf weer een nieuwe basis maken voor jezelf, plus alle rouwgevoelens (zit er zelf helaas middenin momenteel dus ik pluk dit niet uit de lucht). Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk en kut het is als mensen op internet dan ook nog eens gaan verkondigen hoe enorm zij wel niet moeten wennen aan dat jouw nieuwe leven/moeilijke situatie je content op YouTube zo verandert. Wat een gejank zeg.

15 likes

Ik snap echt NIKS van berichten zoals deze. Als mensen zulke reacties bij haar achterlaten snap ik wel waarom ze t heeft uitgezet, fucking frustrerend.

(Bovendien heeft ze ook al 100 keer uitgelegd waarom ze nu vaak van huis is, dus kijk je dan wel naar haar vlogs voor je met zulke conclusies aankomt zetten? Niet dat ze ook maar iemand een verklaring schuldig is waarom ze ā€˜anders’ is na het eindigen van een lange relatie…I mean Goddamn).

4 likes

Haha je stond wel (spreekwoordelijk) te springen om vlogs waarin ze haar boodschappen uitpakt? Ieder zo z’n ding zullen we maar zeggenšŸ˜‚

4 likes

Wow ten eerste wat intiem om dit openbaar te gooien en ten tweede dat ziet er pijnlijk uit

3 likes

Ze overwoog een thuisbevalling alleen omdat ze misschien niet zou mogen filmen in het ziekenhuis dus het verbaast me niks😭

4 likes

Heb de video van Julia niet gezien maar bevallen is toch wel vaker in docu’s etc. vastgelegd? Zij uploadt het gewoon zelf :joy: Van al het vreemde op het www, vind ik dit nog een van de minst gekke dingen.

8 likes

Ik zou denk ik dat überhaupt niet gefilmd willen hebben, of in ieder geval niet vanaf die hoek, er wordt gewoon recht d’r foef in gefilmd?? Maar ja ieder zijn ding inderdaad. Hoe oud is ze eigenlijk?

3 likes

Ik snap wel wat je bedoeld met wennen. Ze is een andere Lotte dan voorheen. En dat is helemaal prima, want ze oogt nu wel vrolijker en onderneemt meer. Maar persoonlijk boeien haar vlogs me niet meer, dus heb besloten om haar te ontvolgen en niet meer te kijken naar haar vlogs. Maar dat heb ik wel vaker gehad met andere vloggers. Soms ā€˜ontgroei’ je mensen ook gewoon.

3 likes

Waarom vreemd dat haar vulva te zien is als ze in bad ligt te bevallen dan? Letterlijk bij zooooveel pregnancy shoots zijn mensen ook vrijwel naakt? Of zie je de venusheuvel etc. Waarom is dit anders? Waarom zou dat geblurred moeten worden als zij het schijnbaar geen probleem vindt?

40 likes

Nouu daar zit toch wel een verschil tussen? Ik zou bijv best eens een mooie sfeerfoto -naaktshoot willen doen, maar ik hoef niet perse een shoot als ik op de wc naakt zit te poepen. Er zit een verschil in intimiteit, setting, gevoel etc.
Ik heb de video aangeklikt en direct weggeklikt toen ik zag hoeveel er te zien was, sta zelf op het punt van bevallen en vond het allemaal ff te confronterend. Het is ergens wel interessant natuurlijk, maar dan meer in de vorm van een docu of anoniem over de (medische kant) van een bevalling. Niet even voor de hele wereld ter entertainment ofzo? (ten minste entertainment is de reden dat ik vlogs kijk).

3 likes

Ja ik weet niet, vind daar niet echt een verschil tussen zitten. Er is evenveel te zien, lekker boeien of dat dan mooi geposeerd is of juist niet? Hoe dan ook zou ik zelf nooit naakt op het internet willen staan, maar zou niet weten waarom hier commentaar op moet komen maar op een naaktshoot niet.

1 like

Haar doelgroep is 15 - 25 jaar gok ik. Snap ergens wel dat het best fijn is als je zelf op jonge leeftijd zwanger bent en dan iemand hebt die open en eerlijk is over haar zwangerschap. Denk dat ze voor best wat jongens en meiden een voorbeeld kan zijn en ze er wat aan kunnen hebben.

Overigens snap ik niet dat hier wordt gezegd dat je haar vulva ziet, want dat is niet zo

12 likes

Ik vind het een hele fijne bevalvideo zonder opsmuk. Dit is nou eenmaal hoe een bevalling kan gaan. Het is hard werken, ziet er pijnlijk uit en de baby komt uit je vagina. Vind het juist wel eens verfrissend dat ze lekker niks zegt over kaarsjes branden en edelstenen en haar beval playlist. En die heerlijke oprechte reactie van beiden als het kindje er eindelijk is, ik kreeg er tranen van in mijn ogen.

47 likes

Ik volg Lotte niet maar toen mijn relatie net uit was ging ik de eerste maand ook bijna elke avond na werk en in het weekend ergens heen om me maar af te leiden en die relatie was heel kort. Laat staan als je zo lang bent samen geweest.

16 likes

Vind Lotte’s vlog juist leuker geworden, kan alleen maar denken you go girl!!

12 likes

Vond die bevallingsvideo echt super tof gedaan, heel realistisch. Als hoogzwangere intrigeert me dit enorm en vind ik het echt ontzettend interessant en mooi om naar te kijken (jaja, ook als het mij op korte termijn te wachten staat). En boeiend dat je haar venusheuvel ziet, de rest is gewoon geblurd. Ik zou het van mezelf niet zo online willen zetten, maar dat heb ik wel bij meer dingen die anderen weer dood normaal vinden haha.

8 likes

Ja ik vind de thumbnail alleen al spoilerwaardig eigenlijk

5 likes

Maar de comments gingen toch niet over ā€œLotte je bent een ander mens ineens; waarom!?ā€.

Ik had de vlog bekeken en hoewel ze in de vlog zelf zegt de vervolg vragen niet op prijs te stellen, gingen diezelfde mensen nogmaals onder die vlog reageren met; ā€œik vroeg alleen hoe jullie dit met de hondjes doen, ik mag dat toch vragen!ā€ Wth.
ā€œWoont Joey nou wel of niet thuis?ā€ (Vlg mij ging iemand hier op het forum dat ook lopen benoemen). ā€œJe ziet er heel verdrietig uitā€ Super triest

1 like

Precies dit. Naakt zou zeker in deze context niks uit moeten maken. Haar poenie, haar leven :relieved:

1 like