Oh ja ik ook inderdaad, echt zo’n imitatie van Martien. Zo gemaakt ook ofzo
Maar dit idd, het komt zo fake over. Please stop (of neem geen video’s meer op met YouTubers die ik volg). Ik vond de waterparkvideo van Thomas alleen een stuk leuker om te zien en mijn oren ook.
Het zal ongetwijfeld verder een hele aardige jongen zijn hoor maar liever zonder geluid.
Werd ze ook niet door onze strot geduwd? Anna was OVERAL, NSMBL, Mascha, Cynthia, RTL, HNTM en nu niks meer
Ik heb ook nooit helemaal begrepen wat mensen leuk vonden aan Anna Nooshin.
Ik denk dat Anna op een gegeven moment zich echt een bepaalde nep-persoonlijkheid heeft aangemeten op YouTube en Instagram en dat dat voor veel mensen totaal niet authentiek voelde.
Ik denk dat als ze dichter bij zichzelf was gebleven ze misschien minder volgers/commercieel succes had gehad, maar wel duurzamer succes en loyale volgers.
Hoe ik haar voor Youtube kende en hoe ze op haar ‘hoogtepunt’ overkwam vond ik totaal niet overeenkomen.
Op zich vond ik die boeken redelijk persoonlijk, veel verhalen over haar jeugd en familie en vrienden. Toen vond ik haar juist heel leuk, maar dat was snel klaar, haha.
Heb het idee dat ze snel ‘veranderde’ toen er veel heftige dingen in haar persoonlijke leven speelden. Weet nog dat haar vader en stiefvader overleden en dat het uitging met haar ex binnen een jaar tijd. Dat doet natuurlijk wat met je, heel logisch. Voelde voor mij alsof ze sindsdien andere content ging maken en nog meer business/snel moneys maken gericht ging werken. Hebben jullie dit ook zo ervaren?
Die scène met Mathijs, en die champagne/cadeau kopen voor Monica - zó ongemakkelijk. Vorig seizoen zat er ook zo’n scène in met Femke, gingen ze dacht ik ook een cadeau voor Mo kopen. Voelde zo geacteerd. Rare serie is het. En slecht, als het reality moet voorstellen.
Maar ja, ik kijk wel ja…
Naar mijn idee was dat onpersoonlijke wel iets eerder al eigenlijk? Maar het kan idd heel goed dat dat misschien een beetje het laatste zetje was. Wel heel erg voor haar, maar neemt niet weg dat ik haar niet meer sympathiek vind.
Ik vind haar moeder (die in bepaalde filmpjes voorkwam) echt dertig duizend maal leuker overkomen en interessanter.
Ja dat voelde echt ongemakkelijk aan haha. Omdat hun interactie ook zo super awkward ging.
Haha ja dat stukje was zo ongemakkelijk. ‘‘We gaan champagne kopen voor Mo, maar die drinken we toch zelf op hihaho’’
Ik vind het ook zo droog hoe die verbouwing ging. Iedereen hard aan t werk en zij komen af en toe ff langs met een glas champagne in hun hand kijken hoe het ervoor staat.
Ze heeft ook geen gun factor vind ik omdat Anna best wel een bitchy attitude heeft.
Vis smaakt naar vis, door het vissige smaakje wat eraan zit!
Wat mij echt op Anna deed afknappen was oa die Shell campagne en toen Trump verschillende landen in de ban deed haar rol op tv. Aanvankelijk leek ze echt op een frisse wind met haar vluchtelingen achtergrond en als slimme vrouw. In plaats van dat toen in te zetten voor iets positiefs begon ze het uit te buiten en volle bak in de commercie te duiken. Maar met een duurzaamheidscampagne voor Shell? Of op TV roepen dat je nu Amerika misschien niet in mag met je dubbele nationaliteit, huilend, en een week later op LA in het strand liggen en je niet inzetten of uitspreken voor mensen die daadwerkelijk werden gescheiden van familie? Voor mij waren dat echt grote afknappers omdat het twijfel creëerde bij haar intenties en authenticiteit. En haar hoge stemmetje en ‘ik ben superlief en introvert en schattig’ vibe irriteren me want is nep
ik gun deze vrouw geen views
Ik heb echt zin om die starbucks beker uit d’r handen te trekken en t over d’r kop te gieten.
Ja dit denk ik ook. Daarnaast ze ging allemaal side businesses beginnen, zoals Alter en het instagrammuseum dat dicht moest door corona, die uiteindelijk mislukten / niet goed genoeg liepen waardoor ze weer andere projecten en klussen ging doen om in the picture te blijven.
Oja, Alter!