Kijk echt nooit naar Bonnie, maar haar vakantievlog ff gekeken en best leuke vlog! Kan alleen echt niet tegen die ‘beseeff’ ‘besef for life’ wtf hahahaha ‘oh mijn god, loving life’.
Ze legt toch uit dat ze er ff eentje hadden gehuurd zodat ze daar op dat plein allebei kunnen oefenen? De vraag om er dan 2 te gaan huren is volgens mij meer zo van: heb je genoeg geoefend, zullen we doorgaan om er voor ons beide eentje te huren en op weg te gaan?
Het enige wat ik ‘jammer’ vind is dat de maandagvlog niet meer teruggekomen is. De kwaliteit vind ik verder helemaal niet achteruit gegaan zoals sommigen beweren, ook niet perse beter geworden maar t zijn altijd prima videos.
En ik vraag me soms wel eens af waarom ze toen die peperdure drone gekocht heeft maar hem letterlijk nooit meer gebruikt. Waren echt een handjevol vlogs met dronebeelden erin.
Dus volgende week post Bonnie nog steeds de hele week Lissabon vlogs. Dat is dan week 3 volgens mij? En dus ook geen zondagvideos. Dat heeft ze slim bekeken, hoeft ze zo 3 weken niet te vloggen of te filmen. Is haar goed recht natuurlijk, maar wel jammer dat er zo weinig content is
Poaahhh gaaf!!
Denk dat mensen het filmen met een drone ook onderschatten. Het is niet zo dat je die camera eraan hangt en dan direct mooie beelden maakt, dus je moet er wat meer tijd en moeite in steken en daar zullen de meeste vloggers geen zin in hebben.
Bram maakt nog wel regelmatig gebruik van z’n drone, maar zijn video’s zijn dan ook wel echt goed
Bram gebruikt het heel veel en consequent, maar hij weet denk ik ook beter hoe hij er gebruik van moet maken in de context van z’n videos.
Oefenen met een step…
Het is geen rocket science Bonnie
Altijd weer 
Ik vind hem echt precies passen tussen het rijtje van haar exen eigenlijk haha. Hij is ook echt exact een Jan-Willem ja.
@Molotov ja die chips review
“lekker” “ook lekker” “deze smaakt echt hetzelfde als de vorige, maar dan anders. Ja echt hetzelfde als de vorige”
Vlog inmiddels ook echt gezien en ik ben jaloers op Enzo en Myron. Lekker plekje hoor.
Iemand die naturelchips als favoriet heeft neem ik sowieso niet serieus in een chipstest 
Nou die dingen zijn best gevoelig en kunnen heel hard gaan. Ik vind het doodenge dingen haha, mijn man wil het altijd doen en dan gewoon topsnelheid maar dat durf ik niet, vooral niet als je op de weg met auto’s moet rijden.
Ben benieuwd! Ga m vanavond kijken. Klinkt wel echt gaaf
Dat heb ik elke keer als zij een nieuwe vriend heeft haha
Echt jammer ja. Hoe leuk ik de vakantievloggs ook vind, voelt dit wel heel erg als uitmelken.
Nee precies, die doos konden ze beter aan mij geven. Eerste keer ooit dat ik jaloers ben op Alwin
Ik vind het wel raar dat hij het ook gaat verhuren, Huismuts-stylo