Sorry dubbelpost, maar ik denk dat ze zichzelf zeker wel sexy vindt. Maar dan wel omdat ze aan dat hele specifieke plaatje van sexy voldoet wat ons zolang aangepraat is, en wat zij dus nog steeds op andere vrouwen over probeert te brengen met haar boek.
Ik denk dat wij het niet eens gaan worden en vind haar echt niet boeiend genoeg om berichtenlang over te posten. We hebben het hier over een al lang en breed volwassen vrouw die simpelweg foto’s in bikini en ondergoed post. Let her be. Als je daarin leest dat ze vindt dat jij dat ook moet doen, is dat niet haar probleem.
Jamie Li heeft een boek geschreven over haar eigen ideeën over vrouwelijkheid. Het is zo’n typisch pulpboek, wat nu voor enkele euro’s ergens in de sale bak ligt. Er is een feministiche podcast uit ontstaan en zo’n beetje iedereen heeft zich erover uitgesproken. Het was overduidelijk fout. Daar is ze op gewezen. Het gaat nu dus ook niet over of dat achterhaald is. Dat staat namelijk vast. Dat rechtvaardigt echter niet dat je nu haar tijdlijn bekijkt, ziet dat ze foto’s van zichzelf in bikini of ondergoed post en dan denkt: pff zal wel voor de man zijn en komt vast voort uit haar ideeën. Dat ga ik even op een forum posten. Dit zijn twee kanten van dezelfde medaille. Het zijn beiden allerlei vage ideeën over hoe een andere vrouw zich zou moeten gedragen. Ze post gewoon sexy foto’s meer niet. Daar hoeft geen grotere bedoeling achter te zitten en dat je denkt dat dat zo is zegt ook iets over hoe jij over foto’s met weinig kleding denkt en welk waardeoordeel daar bij jou achter zit.
Ik vond haar boek heel problematisch dus missh had ik dat nog deels in mijn achterhoofd. En moet ook eerlijk zeggen dat haar hele insta feed van daily outfits me ook niet scherp stond, zie nu dat ze idd bijna altijd die sport outfits draagt (draag ik zelf ook! Alleen niet op de Kim k manier met muiltjes etc). Dacht dat ze vroeger bij events wel meer van het Dress to impress met mooie glitterjurkjes en bodycons was etc, zag foto’s van een paar events met de joggingbroek voorbij komen. Maar ze moet het zeker zelf weten en staat haar volledig vrij. Berichtje was iets te ongenuanceerd
Edit: dacht iig niet dat ze het alleen en enkel voor de mannen doet!
Gadver vita die helemaal trots is dat ze orgaanvlees heeft gegeten en daarmee haar horizon heeft verbreed
Alsof kalfstong en foie gras daarvoor de enige opties zijn
Wie is Vita?
Vitacleo op insta, Tiger Vita van de blonde tigers, zusje van Elise Boers
Oh joh, ik zie nu dat Jesse ook nog mee op vakantie is met die vriendengroep van Bram de Wijs enzo terwijl zijn nieuwe vriend ook mee is. Dat vind ik knap haha. Hij heeft wel z’n haar laten groeien, vind hem nu op Stefano Keizers lijken
Wat een bullshit, klets geen onzin joh
Ze komt op mij over als een harstikke lieve (stief)moeder en leuke vriendin/dochter. Ook dat ze haar zoontje met Monica mee laat gaan naar de Efteling met Zara-Lizzy is toch harstikke leuk. Ik heb een positief beeld van haar.
Stel je vóór zeg, twee kinderen uit verschillende relaties kán toch niet!!!
Ik vind dat je eigenlijk echt niet mag zeggen dat kinderen ergens de dupe van zijn, als je niet 100% bewijzen hebt. Zoiets mag je echt niet zomaar roepen ergens.
Eens
En het is prima vertoeven in Berlijn/Duitsland. Steden brengen juist mensen bij elkaar omdat vele niet in de buurt zijn van familie en oudere vrienden. Kan prima nieuwe vrienden maken; ouders van kinderen uit Mason’s klas, de community waar ze in woont (zag een foto ergens leek een buitenwijk/gated community), andere ‘voetbalvrouwen’ van FC Union etc, vriendinnen van zijn vrienden, random persoon in restaurant etc. Je kan prima ergens opnieuw beginnen en natuurlijk zal je familie en vrienden ook missen en het af en toe echt kut vinden dat ze verder weg zijn, maar zo ver is het niet. 655 kilometer naar A’dam om precies te zijn. Denk zelfs dat het wat toevoegt aan het leven, ander land, andere cultuur en andere taal.
Volgens mij zit het echt heel diep bij je hè! je eerste post hier, het moest eruit.
Juist en ook erg investeert in broer/zus relatie van die 2. Matchende pyjama’s (of kerstpakje, zoiets) koopt, veel met Monica afstemt en haar betrekt
Haha ja ik las hier eerder dingen over haar en vroeg het me af. Maar ken haar natuurlijk niet genoeg om alles te weten . Geloof zeker dat ze goede moeder is!
Judgy moeke-alert!!!
Ahh de nieuwe gaytalk video van Bram de Wijs met Matijn Ik ben zo fan van Bram, Matijn en het gezin van Matijn en (andere) Bram. Ze komen op mij over als zulke lieve mensen, ze mogen mij ook wel adopteren
Teske’s baby is al een maand?! Waarom lijkt het alsof hij pas een week geleden geboren is?
Wauw, de tijd gaat zo snel.