Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Hahahaha 227x is hierop geklikt (inclusief ikzelf hoor). Hadden we een soort buzzfeed quiz verwacht “find out if you’re a great mom”?

4 likes

Maar Anna Nooshin heeft zelf niet de term body positivity eraan gehangen he, dat deed Alberta Verlinde

Nee, maar ik snap wel de associatie.

1 like

Maar echt hoor, Noosh/Poosh, alles lijkt uit een Skims catalogus te komen en zelfs haar blonde haar lijkt op dat van Kim.

10 likes

Waar is de glitter?

:woman_shrugging:

Glitter (and glamour) is in the eye of the beholder :joy:

Wow ben je daar nog maar haha, je hebt nog wat nieuws te gaan of je moet alles al hebben gelezen hier.

Spoiler over het huis: Tuin ziet er nog steeds niet uit. Maar huis is ook nog lang niet af.

1 like

Ik neem aan dat de tuin ooit ook wel heel mooi gaat worden (laat hij vast ook ontwerpen) haha maar huis eerst af denk ik en dat is begrijpelijk. Is met Don ook zo, die heeft straks binnenkant helemaal klaar (eindelijk een keer) en gaat dan de tuin aanpakken, wat ook wel echt tijd gaat worden want wat een teringbende.

2 likes

Over Knol en huizen gesproken… Milan zijn huis is straks ook eindelijk modern haha. Ik zie steeds verbouwdingen voorbij komen op Instagram. Badkamer, keuken… alles eruit en nieuw. Wat een lelijk ding was dat zeg van binnen op sommige plekken. Zijn tuin is ook eindelijk af. Volgens mij wel deal met Chahid uiteraard maar alsnog wel beter haha.

7 likes

Alwin heeft zijn huis ‘in het geheim’ een make-over gegeven zegt ie. Maar zoiets lijkt toch met name leuk voor jezelf. Hoezo is het een ‘geheim’? Alsof het een verrassing voor anderen is :sweat_smile:

Het is wel leuk geworden.

31 likes

Ik vond dat vorige huis van Milan wel tof. Maar niet voor allemaal van die youtube boys die vooral game kamers enzo willen haha

Nou ja, hij had ook eerst weken aan stories kunnen plaatsen met “Ik ben op zoek naar muurverf, iemand tips???” om naar spon te hengelen zoals de meeste influencers dus in dat opzicht, wel vrij geheim.

11 likes

Ik ben volgens mij echt helemaal kwijt wat zijn vorige huis was. Voor mijn gevoel woont hij ook al een tijd in dit huis.

2 likes

Naja geheim voor vrienden enz ook. Ik snap het wel. Je doet het idd voor jezelf maar snap Alwin wel. Ik vind alleen de gordijnen erg vloeken nu ofzo en de eetkamerstoelen moeten weg maar die gaan ook weg. Verder wel mooi idd! Veel rustiger en wat volwassener.

Poeh dat weet ik echt niet meer, dat is al wel weer een tijdje geleden toch.

1 like

https://youtu.be/TiOGd2udn1A de eerste kraamweek zoveel liefde

17 likes

Ik bedoel dat grote huis met dat rieten dak. Geen idee waar hij nu woont

1 like

Awwww, zo’n klein baby’tje is echt een klein pakketje liefde. Hij ademt zelfs lief :pleading_face::heart: Zo leuk om ze als gezinnetje te zien.

3 likes

Ja daar woont hij nu toch

Weet ik veel hhaa. Maar dat huis bedoel ik dus. Ik dacht dat hij al verhuist was maar not.

Ach boeit me ook himmal nie want ik vind hem al niet meer relevant na man met snor

1 like