Ik vind dit zo ongelofelijk. Niomi (Youtuber) was met haar vriend in de jungle met een gids en verdwaalde daar. En ze hebben gewoon stories opgenomen terwijl ze bijna in gevaar waren en met hun laatste 5% batterij nog verbinding kregen en een live locatie konden sturen. Ze hadden we dood kunnen zijn als ze geen batterij meer hadden, maar alles voor instagram natuurlijk. Hier kun je hun stories zien.
Uiteindelijk zijn ze door een reddingsteam gered, gelukkig maar. Maar waar gaat het heen met de wereld dat je gered wordt en dat je gaat poseren voor een foto. En dat je denkt dat als je de gids kwijtraakt bij de waterval je je weg terug echt zelf kan vinden
motivational positive 



