Het andere YouTubers/bloggers topic #19

De discussie wordt voortgezet vanaf Het andere YouTubers/bloggers topic #18 - #5147 door Scorpiovibes.

Eerdere discussies:

13 likes

Hahahaha :joy:

Ja ik vind haar make up ook altijd heel mooi zitten maar zonder make up ziet ze er ook altijd heel fris uit. Vind beetje raar dat je vriend zoiets zegt over je… wel lekker eerlijk maar dan heb ik toch liever dat mn vriend liegt

19 likes

Ja same hoor ben helemaal pro eerlijke communicatie enzo maar er is maar één goed antwoord op vragen als ‘zie ik er beter uit met of zonder make-up?’, ‘zie ik er dikker uit in deze broek?’ en ‘vind je dat mijn borsten hangen?’ en als je verkeerd antwoordt, JAIL.

9 likes

Klopt idd, ze weet heel goed wat haar sprankelend maakt.

Hele rare opmerking wel. Dacht dat hij ook niet zo van de poespas was juist. En ook al heeft ie het eens gezegd (in een bepaalde context) ook niet echt leuk dat de quote zo uitgelicht wordt nu

3 likes

Die foto is helemaal zonder make up? Ik vind haar zo knap daar juist

7 likes

Video van Bonnie en haar manager is wel een wereld van verschil met Mascha en Max, die beiden hoogdravend en sarcastisch deden over dat wij toch niet begrijpen hoe druk zij zijn. Bonnie en Nienke hebben overduidelijk een hele heldere manier van samenwerken en voor het eerst kreeg ik bij een influencer normale job vibes

54 likes

Ik vind Monica er ook supergoed uitzien zonder make-up, maar vind het niet per se raar dat Rob haar mooier vindt met. Ze is goed met make-up en vindt zichzelf ook mooier met. Moet hij dan liegen? Hij zegt niet dat ze lelijk is zonder. Vind het een beetje dubbel dat vrouwen vaak zelf zoveel moeite doen met make-up en haar (en dan bedoel ik de vrouwen die het oprecht leuk vinden om daarmee bezig te zijn, uiteraard niet de verplichting vanuit de maatschappij dat vrouwen dat moeten doen), maar mannen mogen ons dan niet mooier vinden met al die moeite.

22 likes

Klopt en ook leuk om meer te horen over die “technische” kant. Volgens mij gaat het echt heel goed met haar klussen, als je hoort hoe druk ze het heeft en de bedragen die soms voorbijkomen voor een post. Nu zal een grotere YouTuber net als Mo of Mascha dus echt het driedubbele ontvangen denk ik

3 likes

Wat voor bedragen zijn het?

6 likes

Ook wel verfrissend dat wanneer Nienke vertelt dat Bonnie in haar eentje een productieteam, editor, etc. in één is, Bonnie direct reageert met dat ze zelf niet vindt dat ze een zware baan heeft. Ze geeft juist toe dat haar werk wel relaxed is.

5 likes

Tussen 3 en 4k

6 likes

Nee daar draagt ze wel make-up!

5 likes

Gebruikt Rebecca nu exact dezelfde soort vormgeving als Bonnie in haar intro of heeft ze ook dezelfde meid gevraagd iets voor haar te maken? En waarom post je eind oktober al advent kalender videos?
Krijg hier echt n beetje copycat vibes van.

7 likes

Hahaha wow lijkt idd heel erg!!

3 likes

Ik vind haar eigenlijk best heel leuk, haar bijenkorf advent calender heb ik helemaal uitgekeken. Dat is lang geleden dat ik een video helemaal heb uitgekeken.

3 likes

Ik zeg toch niet dat ik haar niet leuk vind.

2 likes

Ik bedoelde het meer in het algemeen dat ik blij ben een video te ontdekken die over beauty gaat. Die vind ik niet vaak meer.

2 likes

En dit vind ik ook weer een giller. Die Linda de Munck is altijd zo progressief en taboe doorbrekend (zegt ze) maar nu krijgt ze waarschuwingen van Insta dat ze soms te ver gaat en dan zegt ze “Ja, dan ga ik me de komende tijd toch maar aanpassen”…nee Linda, als je oprecht bent blijf je gewoon posten wat je altijd post. Dan blijken inkomsten toch belangrijker te zijn dan je moraal.

5 likes

Snap je opmerking niet goed. Als ze te veel naakt blijft posten, wordt haar account verwijderd. Kan je wel door blijven gaan, maar wat heeft het met oprechtheid te maken als je account dan verdwijnt? IG heeft voor minder al accounts verwijderd.

15 likes

Wat is er copycat aan dan? Ik kijk nooit bonnie dus geen idee

1 like