Haha verzwegen zelfs… Tja ik vind dit echt een beetje dommig. In het voorjaar moet je de bomen behandelen wil je van de tuin kunnen genieten… Wat is daar nou zo erg aan dan, dat hoort toch gewoon bij het onderhoud van de tuin?
Ken haar niet maar wat schrijft zij trouwens slecht. Een gebrek die???
De partij zijn standpunt (welk standpunt overigens?)?
Ach ze maakt alles wit en beige dus wat dat betreft kun je elke andere random Instagrammer tegenwoordig opzoeken 
vooral de choco-croissants en de wrap met duck en hoisin-saus. Hebben wij een Pret in nederland?
op utrecht cs zat er 1, maar die is alweer weg
Nee wij hebben geen pret in nederland. Alles was leuk is word van ons afgepakt door deze meneer.
Samenvatting

Huh wat is er zo bijzonder fantastisch aan Pret A Manger? Is toch gewoon zo’n soort keten als Starbucks, Exki, etc?
@Soy.peor ik verwachtte een foto van Rutte aan te treffen in je spoiler 
Nope het is hugo
Volgens mij zitten hier meer mensen die Matijn Nijhuis (en vrienden van hem) volgen, ook al maakt hij niet echt meer videos.
Het valt me de laatste tijd op dat zijn man Bram niet meer voorbij komt op zijn social media en ook niet in de vlogs van Bram de Wijs als hij bij Matijn op bezoek is. Ik hoop niet dat ze uit elkaar zijn ofzo?
maar het voelt tegelijkertijd ook wat raar en stom om me hiermee bezig te houden. Ik volg ze alleen al best een tijdje met veel plezier dus dan voel je je toch een beetje verbonden op een gekke manier
Matijn is een Annemiekel level fucked up naam
Bespaartip voor iedereen binnenkort naar Londen komt:
ze zitten op too good to go en je krijgt veeeeel. Dus als je ontbijt haalt kan je ervan lunchen en ontbijten de volgende ochtend
Hahaha ja je hebt wel gelijk
Wow ik snapte hier echt niks van vanwege de naam Matijn (typefout?) en twee losse personen genaamd Bram? Maar ik wens hem het allerbeste toe
Edit tenzij het een klootzak is natuurlijk
Edit2 oooo die heeft wel een bekende stem ja!
Dit bericht is zon chaos 
Ja viel mij ook al op. Hopelijk is alles goed met ze!
Hahaha ja hij heet écht Matijn en zijn man heet Bram, maar een van hun vrienden heet dus ook Bram
snap dat het verwarrend is!
Bram is arts toch? Denk dat hij momenteel ook heel veel werkt en daardoor meer afwezig is (en als hij er is waarschijnlijk gewoon enorm moe)
Ja dit denk ik ook
Al wilde ik ‘m net opzoeken op Instagram maar hij staat niet tussen Matijn z’n volgers
dus Matijn volgt hem niet (meer). Andersom wel
Als Bram en Matijn uit elkaar zijn is mijn geloof en vertrouwen in de liefde echt voorgoed verdwenen 
Lijkt me ook super heftig voor die kinderen die nog niet eens zo heel lang bij hun wonen toch? Hoop idd niet dat ze uit elkaar zijn.