Zacht uitgedrukt haha. Als je vrouwen pinquins gaat noemen en zegt dat het er niet uit ziet. Om vervolgens het uitgekauwde argument " onderdrukking" erin te gooien. Dan weet ze idd niet zo goed hoe ze moet zeggen " Ik ben een xenofoob "
Heerlijk weer een nieuwe vlog van mijn favoriete vlogger.
Ik hou zo van deze man haha. Ik volg Enzo enz ook wel maar ik kijk toch echt 10x liever naar Jan en Coen.
Nee klopt dat weet ze idd niet goed
Omg is Jan de Hoop gewoon vlogger?! Dit is echt fantastisch!
Nee wel vlogger. Maar ja al een tijdje haha. Ik vind het zo heerlijk om te zien. Geen belachelijk lange filmpjes met allemaal onzin. Nee gewoon lekker kort en niet vervelend om te kijken ofzo.
Maar het is vooral Coen zijn man die alles filmt en Jan die overal een leuk praatje bij doet haha.
Oh stom, ik bedoelde natuurlijk vlogger haha. Heb het aangepast. Ik ga gelijk abonneren haha.
Ik gun Jan ook wel meer abonnees maar A) hij heeft geen vast schema met uploaden B) hij laat niet steeds dure lambo’s enz zien dus krijgt het vast ook minder views van een bepaalde doelgroep maar juist door dat laatste vind ik het veel leuker. En hij maakt zich er volgens mij ook totaal niet druk over of hij nou 10k volgers heeft of 1 miljoen haha maar daarom gun ik het hem juist nog wel meer haha.
Haha denk dat het ook bijna onmogelijk is om niet te doen als je zolang al voor de camera staat voor je beroep. Hij doet nog steeds dingetjes bij TV Gelderland (en werkt nog voor de radio daar) dus volledig met pensioen is hij ook niet, alleen bij RTL4 is hij weg.
Ik ben deze nu aan het kijken en vind het vet leuk. Heel anders dan andere vloggers. Krijg er ‘presentator van een omroep max reisprogramma’ vibes van
Hahahaha ‘nieuw!’ Wat heerlijk
Hahaha zo pro ook, uitstappen om te filmen hoe de ander met de auto voorbij rijdt
Zat net te denken wie hier nou intrapt
Yeah right. Maar d’r haar zit wel mooi.
Dat kwam ook in de laatste vlog voor inderdaad. Ben benieuwd
Nou die basic oversized tee is wel al iets waar een tijd naar op zoek ben
Ik kijk soms de video’s met tips van Marloes van Optimavita.nl. tips over voeding etc. Nu viel me op dat ze een coachingsprogramma aan het promoten is (van zichzelf) met een traject voor succesvolle mensen voor 4k per half jaar. Veel negatieve reacties op de video, ze blijkt een traject bij Suz te volgen.
Volgde mensen haar überhaupt nog sinds ze een baby heeft? Ik trok haar content iig al een tijdje niet meer
Video niet gekeken maar uiteraard wel genoten van de reacties.
Wat een attitude joh van die Optimavita.
Ben altijd zo benieuwd naar hoeveel cliënten zo iemand nou werkelijk heeft