Ik vind het helemaal niet op zand lijken, ik zie gewoon ijs in z’n glas.
Vanochtend was de reactie verwijderd
Helemaal…zand.
Is ze weer in het Nederlands aan het posten nu? Ze wilde toch alles in het Engels doen?
Ze heeft geld nodig voor haar huis en heeft daarom weer een cursus gemaakt (in het Nederlands dus)
Ze heeft echt maanden amper gepost, maar nu er geld nodig is omdat ze eigenlijk gewoon geen normale hypotheek kan krijgen daar, wordt iedereen weer overladen met stories over een cursus van €1.499 zelf leren verkopen via een cursus van haar voor €1.999. Ik vond dat wel zo ongekend irritant dat ik haar maar heb ontvolgd, al ben ik nog altijd wel gefascineerd door dat rare mens haar leven.
Ha ja lekker ze brengt het ook heerlijk schaamteloos. Joe, ik ga een huis van 4 miljoen kopen en ik heb geld nodig, koop deze cursus!
Haha ja ze zei ook dat het tijd was voor iets nieuws en dat ze zich op andere dingen ging richten. Echt schaamteloos om dan toch weer terug te komen met een cursus omdat je ff snel geld nodig hebt.
Zij is toch echt gewoon volkomen knol. Als je daar nog een cursus bij wilt aanschaffen verdien je het om opgelicht te worden
Hahahaha wat een heerlijke uitdrukking is dit
Ja ik vraag me ook af wie de mensen zijn die nog in dit trucje trappen🧐 zelfs nadat ze precies aangeeft dat haar enige reden om deze cursus te geven niet is omdat ze er zo enthousiast over is, maar omdat ze anders haar hypotheek niet rond krijgt. Edit: om vervolgens wel net te doen alsof ze mega enthousiast is over het geven van cursussen.
Ik kijk (onder dwang van m’n zusje) ‘de Bankzitters’ want schijnbaar is dat een ding tegenwoordig. Maar jezus wat zijn zij onuitstaanbaar irritant. Ik begrijp echt de hype niet.
Ik versta ze de helft van de tijd niet?
Ik heb 2 16-jarige collega’s die helemaal fan van ze zijn dus ik ging het ook eens opzoeken, maar ik kan er ook echt niet naar kijken Blijkbaar organiseren ze ook evenementen (van 12 t/m 17 jaar, dus lijkt me een soort Fris 2.0??) en daar willen die collega’s heel graag heen haha.
Ik kende ze ook niet maar na een snel rondje google heb ik een dynamische groep met unieke jongeren ontdekt.
Er mist er toch 1?
Ik vind die linker wel leuk, Rudy ofzo?
Zijn eigen filmpjes zijn origineel.
Raoul, ja, zijn video’s kijk ik ook graag!
Ik kijk ook naar de bankzitters en luister naar hun nummers maar ik ben basically nog een tienermeisje dus past wel
Je blik richting mij en de dingen die je zei, kan niet concentreren ben totaal de focus kwijt
Ja ik heb geen smaak
Mijn vriend en ik, allebei 30, kijken dit echt als guilty plessure samen.
Rgk’s maar dan ‘volwassen’.