Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Waarom ga je op deze manier de discussie aan? Ik geloof niet dat mijn reactie op jouw post minderwaardig was maar elke keer als ik met jou interactie heb sabel je de conversatie op deze manier neer, alsof mijn mening stront is voor je.

16 likes

Ai. Dit zou wel eens pijnlijk kunnen worden

Edit; wat mij betreft was je mening namelijk redelijk zinloos. Ik weet prima dat er mensen op 40m2 leven, dat dat kan, dat je dat overleeft, dat dat oké is. Dat zei ik erboven ook. Dus ja ik vond je bijdrage niet heel boeiend. Verder niks persoonlijks

7 likes

Dit is al topic 3 dat ik vanavond open en er is weer random gekibbel. Ik love jullie

79 likes

Ik kan tikkie voor je maken zodat je mijn zinloze gekibbel kan sponsoren?

9 likes

Ho ho t moet wel leuk blijven he.

4 likes

Haha ja de leefstandaard voor sommige forummers past niet altijd bij de woningmarkt op dit moment. Het valt mij soms ook echt op wat mensen ‘normaal’ en niet normaal vinden.

Ik herinner me bv nog goed dat veel mensen hier ook enorm in shock waren over hoe ‘klein’ en onleefbaar de nieuwe woning van Mascha in centrum Amsterdam zou zijn, terwijl zij een gezinswoning van zeker 100m2 heeft

10 likes

Haha lol ik heb ook jaren met z’n 2en op 40m2 gewoond en ik was daar niet boos over hoor. Ik vond het een superfijn, knus plekje.

8 likes

Iedereen hier die 40m2 klein en onleefbaar vindt is gewoon zuur dat ze zoveel ruimtes warm moeten stoken straks hehehe :v:t2:

56 likes

Ja ik had echt afleiding nodig vanavond en iedereen is confronterend vandaag

6 likes

Ik lees kibbel en gekibbel en nu heb ik zin in kibbeling

32 likes

Ik vond de video van vet gezellig daadwerkelijk vet gezellig. Moest echt lachen om de mtv cribs style hometour (dit klinkt als een McD hamburger) en ik vond het shirtje van zijn vriendin ook leuk dus heb zelfs gekeken of ik die kon kopen, maar helaas nog niet in hun webshop te vinden.

15 likes

Ik ga morgen de huisarts bellen om te checken of ze donderdagen wel te bereiken zijn, dus bereid je maar voor

2 likes

17k cursisten klinkt voor mij totaal ongeloofwaardig, dat aantal moet wel lager liggen.

27 likes

17.000? Ter vergelijking: dat is ongeveer de helft van het aantal studenten op de Universiteit van Amsterdam

25 likes

Over Celine Charlotte gesproken, ik vind het erg vermoeiend dat meerdere mensen die ik al best lang volg ineens allemaal die cursus bij haar aan het doen zijn en dus ook ineens allemaal met een cursus of een ‘community’ komen (en ja ik snap dat het blijkbaar toch gewoon goede business is, misschien ben ik gewoon bitter)

7 likes

Helemaal mee eens hoor! Ik denk ook zeker niet dat iedereen die nu met z’n cursus komt die drieduizend (!!) euro terug gaat verdienen. Misschien had ik het anders moeten formuleren: ze verkoopt het wel heel goed. En mensen die al wel een wat groter bereik hebben kunnen er waarschijnlijk wel degelijk wat uithalen. Maar daar staan inderdaad genoeg mensen tegenover die er alleen maar geld mee kwijt zullen zijn.

Iemand die ik graag volg die het veel over dit soort piramidespellen heeft is @smallbusinessboss op Instagram! Die heeft hier altijd heel goede analyses over, precies over alle coaches en cursussen etc.

10 likes

Ik weet niet hoe het bij haar zit verder, maar heeeeeel veel van die cursussen op Instagram zijn wel MLM/netwerkmarketing inderdaad. Allemaal verpakt in een mooi jasje, maar het is gewoon een piramidespel.

14 likes

Groot is dat huis niet maar het kan nog wel erger, het is iig fijn dat ze alles apart hebben. Denk dat iedereen een studio heeft gehad nog wel kleiner heeft gewoond :joy:

Mijn woonkamer was al kleiner en de helft werd ingenomen door het bed

2 likes

En hier komt het BelgiĂ« excuus weer. Neen bij ‘ons’ zijn er ook zulke woningen. Een bevriend koppel woonde in hartje Leuven zelfs op 25 vierkante meter in een piepkleine studio. Wanneer je landelijk woont zijn er vaak ruimere woningen, wat al onbetaalbaar is voor de meeste mensen tenzij je van je ouders een grote som geld krijgt

10 likes

Lotte komt in haar nieuwe video nog terug over de comments van volgers dat ze zo veranderd is en mensen daar over zeuren. Ook dat ze haar vriend niet in beeld brengt en z’n naam niet noemt. Laat haar toch, snap dat zij (en ook haar vriend) daar niet op zitten te wachten. Mensen denken ook gewoon het recht te hebben alles maar van je te mogen weten als je je leven online deelt.
Snap ergens dat dat gebeurd als je een online bestaan hebt, maar God ik zou d’r allang klaar mee zijn :grimacing:

25 likes