Haha nee dit specifieke kapsel is ook niet mijn ding, bedoelde meer voorbeeldfoto’s in het algemeen
Dit viel mij ook op de laatste posts. Vond haar haar toen ze net van de kapper kwam echt heel mooi! Maar ze doet er iets mee waardoor het er een beetje jaren 80 uit ziet haha.
Hahahaha omg Bobbie ik poste dit ook terwijl ik half ging slapen. Eerst stond er ook Mathilda dierentassen ofzo… dacht dat ik alle autocorrect fouten er wel uit had gefilterd.
Tja dat Mathilda haar, echt prachtig. Ik wil het ook. Ga het toch proberen bij de kapper binnenkort . Denk eerder dat het meer op Bobbie gaat lijken. Ik denk ook vaak dat mathilda de reden is dat al die influencers een dyson air wrap willen. (En ja nu wil ik er ook een)
Ik vind die zonnebril die Bonnie vaak op heeft ook zo verschrikkelijk. Het zal heel weinig mensen sowieso staan, misschien wel niemand, maar bij haar staat het echt totaal niet.
Vera vliegt naar berlijn… ze woont in arnhem en kan zo hop met de trein. Vind het ook wel typisch dat ze dr reacties uit heeft staan.
Jeetje dan duurt vliegen ook echt bijna langer geloof ik (met naar/van vliegveld gaan etc). Waarooommm. Die IC’s naar Berlijn zijn echt prima en duizend keer beter voor het mileu
Jaa ze was om 10 uur op t vliegveld (dus 9 uur van huis) en pas om 14.30 in berlijn. In die tijd had je ook de trein kunnen pakken. Duurt minder lang haha. En dan had ze ook rustig kunnen eten en dr haar kunnen doen.
Er is een heel haar/kapsel topic waar mensen vast antwoord hebben op je vragen haha
Haha oke is het meteen duidelijk in welk topic ik dus nooit kijk . Ga m’n bericht daar posten.
De trein is toch vaak meer dan 6 uur. Dus langer dan wanneer je vliegt. En dat is als de treinen in duitsland op tijd rijden en je al je overstappen in 1x haalt. Wat zeldzaam is haha.
Ik heb het zelf een jaar lang elke week gedaan. Met de trein geen doen dus ik ging op een gegeven moment vliegen. Van deur tot deur vanaf arnhem was ik 4,5 uur onderweg.
Ben het er helemaal mee eens hoor. Het was alleen geen privé trip, maar een persuitje, dus ik weet niet in hoeverre ze zich dan naar iemand aanpassen die met de trein wil.
Die 2 uurtjes zijn als alles volgens schema loopt. Ik heb nog nooit volgens schema een trein gepakt in duitsland waardoor er altijd minimaal een uur bovenop kwam maar vaak zelfs veel meer.
En ja, elke week vliegen is vd zotte maar wat toen nodig was voor mijn werk. Trein was niet te doen omdat ik vaak dezelfde dag op en neer moest of door moest vliegen naar een andere locatie.
Alles kan. Maar ik begrijp dat ze het niet doet haha. Maar ik heb dan ook echt echt echt een hekel aan de duitse bahnoff waardoor ik ook niet meer met de trein durf. Dus ik ben hier ook niet de juiste persoon voor.
Ik vraag me serieus af of dit een keuze van Vera is. Het is waarschijnlijker dat een PR bureau dit voor haar regelde en de tickets reserveerde en betaalde?
Ja als je elke week ergens stipt moet zijn is het onhandig. Maar als je 1 weekend in de avond ergens een uitje hebt is het pure onzin om te vliegen. Zeker als dat voor haar dus net zolang heefr geduurt. Ik woon ongeveer 20 min van arnhem af vanaf mij duurde t 6 uurtjes. Met een prima overstap. Dus dan duurt het voor vera nog minder lang.
En ik vind vertragingen enzo ook onzin want dat kan ook bij een vliegreis gebeuren.
Nja ik neem aan dat als je hierom je reacties uitzwt dat je dat dan gewoon als disclaimer in je vlog kan zeggen toch. Van ja ik kan beter met de trein maar de tickets waren al besteld.
Nou, als het mis gaat in de comments met allerlei mensen die elkaar gaan napraten op een niet prettige toon, dan kan ik me voorstellen dat je ze gewoon uitzet, ipv je nog een keer te gaan verdedigen. Ik begrijp dat wel, als je niet 100% lekker in je vel zit.
Ja je hebt ook gelijk!
Ook mooi dat een persreis dan als een verzachtende omstandigheid wordt gezien. Het bevestigt voor mij juist de totale onzinnigheid.
Dan zeg je tegen het PR bureau dat je liever met de trein gaat en dan regelen ze een treinkaartje ipv een vliegticket, want ze boeken dat ticket heus niet voordat je hebt toegezegd. Is niet zo lastig en uiteindelijk gewoon een (absurde) keuze van de influencer om dan alsnog te gaan vliegen.
En wat betreft de vertragingen e.d., ik ben ook niet per se groot fan van Deutsche Bahn, maar ik ga meerdere keren per jaar en het gaat eigenlijk vaker goed dan slecht.