Het andere YouTubers/bloggers topic #21

De discussie wordt voortgezet vanaf Het andere YouTubers/bloggers topic #20 - #5272 door kika.

Eerdere discussies:

31 likes

First

35 likes

De saus bij de Zweedse balletjes satesaus noemen dan val je sowieso door de mand :laughing:

7 likes

Doe ff n foto van köttbullar ofzo erbij voor de iconische eerste post :joy:

8 likes

Kutballen?

10 likes

In de volksMOND wel :joy: Niveau groep 8 sorry.

6 likes

Ik heb de vlog ook nog niet gezien maar ik weet wel dat Bonnie en Nick eten bij de Ikea echt fantastisch vinden, daarom is dit juist zo voor ze bedacht lijkt me.

56 likes

Maar zij houden daar wél enorm van en vonden het feest fantastisch, dat is toch het allerbelangrijkste. Als je de vlog gezien had, dan had je dat ook geweten :tipping_hand_woman:t3:

40 likes

Vind bij de IKEA eten tijdens een vrijgezellenfeest (van mensen die met weinig tevreden zijn) wel creatief en geinig. Zou zelf ook niet per se uitgebreid hoeven te dineren met vrienden als er daardoor geld overblijft voor andere leuke dingen, maar dan liever wel de Mac of Burger King ofzo.

14 likes

Maar dan is het toch goed. Waarom moet je dit op jezelf betrekken. Niemand vraagt of jij je bachelorette bij de Ikea wil vieren.

53 likes

HdP

17 likes

Hallo dit is gewoon humor. Die vrienden dachten echt niet we gaan voor een culinair hoogstandje. Die dachten: Bonnie en Nick zijn fan van ikea balletjes, hoe grappig als we daar gaan zitten met hun vrijgezellenfeest.

130 likes

Echt he, sommigen nemen dit allemaal weer zo serieus. Het is een vrijgezellenfeest.

48 likes

Jij durft, als ik sommigen moet geloven zou deze foto in een spoiler moeten

9 likes

Ja dit past niet bij de culinaire standaard van een aantal forummers, dit laat zien dat je geen smaakpapillen hebt. Misschien kan je dit beter in het TMI topic posten…

5 likes

Haha ben je ooit in TMI geweest? Daar zou deze foto alleen worden gepost in de kontext dat het eten er aan alle kanten weer uitkomt :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Ja of iemand die zich open heeft gehaald aan het zakje mayo en daarom een halve vinger mist🤢

8 likes

Goh ik dacht ‘eens kijken of iemand al iets heeft gepost over het vrijgezellenfeest van Bonnie’, blijk ik een hele verhitte discussie te hebben gemist over de balletjes van Ikea :sweat_smile: anyway: ik vond de vlog er echt mega gezellig uitzien en ze zijn zo lucky met die vrienden allemaal!

22 likes

Bonnie heeft in een vorige video gezegd dat ze een maximumbedrag hadden gezet voor het vrijgezellenfeest!

10 likes

Maar ook dat ze het zelf zouden aanvullen als ze erboven kwamen. Het is gewoon een Bonnie en Nick ding, niet per se om de kosten te drukken denk ik.

8 likes