Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Hahaha

6 likes

Diezelfde tegels die al overal in het huis terugkomen :upside_down_face:?

5 likes

Ja daar schrok ik ook van, die tuin is tandjes groot en dat volledig laten betegelen zou echt een doodzonde zijn!

5 likes

Nou ze heeft ‘m hoor

15 likes

Als ze zegt dat ze zo uit bed is gestapt, zou ik het direct geloven

59 likes

Oké dus ze zit in haar badjas in een stervenskoud huis want van Tuur mag de verwarming niet aan, maar ze heeft wel een dyson van 500 euro gekocht. Logisch ook🙈

30 likes

Mag dat echt niet van hem? Zij zit toch hele dagen thuis als hij aan het werk is.

4 likes

Ohhh ik dacht dat dit om een vibrator ging ofzo maar het was iets met een fohn of niet? :rofl:

29 likes

Ja de Dyson airwrap :smile:

Ik ben Bonnie’s laatste vlog aan het kijken en daarin eet ze een boterham met als beleg witte bonen in tomatensaus. Dit heb ik echt nog nooit iemand zien doen (ja Britten misschien), jullie wel? :laughing:

7 likes

Ja, in GB is dit wel gebruikelijk, tenminste mijn oom doet dit heel veel.

7 likes

Dit is op zijn tijd echt lekker haha

11 likes

Dit eet ik zelf. Lekker met scrambled eggs.

5 likes

Nu nog een gezichtscreme gespond krijgen

6 likes

Onaardig

46 likes

Als dit hier over Vera gezegd zou zijn waren de rapen gaar. Echt heel onaardig, zeg dan niets.

9 likes

Onaardig zou zijn als ik had gezegd dat ze een bivakmuts gespond moet krijgen. Beetje gezichtscreme valt toch best mee.

2 likes

Gekocht of is het spon?

En Tuur had van mij het dak op kunnen rennen met ‘de verwarming mag niet aan’ wat een maf. Beetje kou lijden thuis.

10 likes

Hij is gymdocent toch? Dus weinig kantoor denk ik.

Maar de thermostaat niet aan ‘mogen’ zetten. Opbokken, echt waar. Je hoeft niet in hotpants en een tanktop in huis rond te huppelen maar over al je kleren nog je badjas omdat je anders loopt te vernikkelen zou ik voor passen.

12 likes

Maar is dit echt zo dat het van hem niet ‘mag’ of is dit weer zo’n halve kaassouffle verhaal?

36 likes

Ik ben ook altijd kritisch op Annemerel maar ik moet het hier wel even voor haar opnemen: zij draagt ALTIJD haar badjas in huis, dat deed ze al voor de energiecrisis. Dus ik denk dat het grapje over dat de verwarming van Tuurtje niet aan mag een beetje een eigen leven gaat leiden nu :joy:

edit:

Ja dit dus :rofl:

12 likes