Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Vond het heel mooi en volwassen verwoord.

Is volgens mij ook echt een nare tijd geweest en ze gaf ook eerlijk toe dat ze te impulsief is geweest. Lijkt me ook heel naar dat als je zelf ook door wilde gaan met de zaak, de ander nu er mee vandoor gaat. Hoop dat er wat leuks op d’r pad komt!

5 likes

Ze botsten te veel. Zij is impulsief etc, dus ideeen/toekomstplannen (wel/geen personeel aannemen) matchte niet. In een notendop. En nog wat andere dingen die ze niet wilde bespreken maar niet meer leuk verliepen op het eind.

En omdat de ander bereid was om haar inleg-geld volledig terug te betalen, Charlotte nog wel andere dromen heeft (de ander is meer horeca gefocust) is zij uiteindelijk zelf weggegaan.

@Jones ja vervelend idd als je beiden door wil, en er geen duidelijke afspraken op papier stonden. Nu kun je dit missh niet helemaal voorzien. Leek van meet af aan meer Charlotte’s passie maar kennelijk heeft ze er zo vrede mee

5 likes

En vergeet niet dat het niet liep zoals ze verwacht had qua klanten en inkomsten!

5 likes

6 hele maanden niet gesport!! Maar geheimpje… ik begin morgen weer.

39 likes

Idd, dat het soms hele rustige dagen zijn (geen enkele klant soms) versus zomerweken waarin ze non stop in de keuken moest staan.

Plus veel privé moeten missen van familie/vrienden omdat ze vaak moest werken

4 likes

Easy… ik hou dat al jaren vol.

19 likes

Wou ik net vragen hahaha. Online training hier er ook vast bij

7 likes

Hahahaja ik vond dit ook heel raar :smiling_face_with_tear:

1 like

Echt heel raar hoor, maar soms kan ik wel janken als ik de vlogs van enzo kijk. Dat pure geluk wat mensen om hem heen hebben, echt mooi. Nu ook weer dat jochie Bas wat een mooi cadeau krijgt en hij straalt zooo erg. Te aandoenlijk

9 likes

Hahaha

6 likes

Diezelfde tegels die al overal in het huis terugkomen :upside_down_face:?

5 likes

Ja daar schrok ik ook van, die tuin is tandjes groot en dat volledig laten betegelen zou echt een doodzonde zijn!

5 likes

Nou ze heeft ‘m hoor

15 likes

Als ze zegt dat ze zo uit bed is gestapt, zou ik het direct geloven

59 likes

Huh gaat ze d’r haren doen voor ze gaat douchen?

9 likes

Oké dus ze zit in haar badjas in een stervenskoud huis want van Tuur mag de verwarming niet aan, maar ze heeft wel een dyson van 500 euro gekocht. Logisch ook🙈

30 likes

Mag dat echt niet van hem? Zij zit toch hele dagen thuis als hij aan het werk is.

4 likes

Ohhh ik dacht dat dit om een vibrator ging ofzo maar het was iets met een fohn of niet? :rofl:

29 likes

Ja de Dyson airwrap :smile:

Ik ben Bonnie’s laatste vlog aan het kijken en daarin eet ze een boterham met als beleg witte bonen in tomatensaus. Dit heb ik echt nog nooit iemand zien doen (ja Britten misschien), jullie wel? :laughing:

7 likes

Ja, in GB is dit wel gebruikelijk, tenminste mijn oom doet dit heel veel.

7 likes