Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Op instagram is ze ook spot on. Heel veel stories waarin ze met zes onderkinnen verteld over jezelf zijn en koffie halen, haha.

3 likes

Ja dat was Cynthia die zei toen zoiets van “ja ik ben een beetje dikkig, bedoel ik verder niet negatief ofzo. Is gewoon een feit, ik ben wat te zwaar.” Geloof trouwens dat Vera ook ooit zoiets zei, maar dat van Cynthia is me echt zo bijgebleven.

Ik denk daar ook echt nog vaak aan als ik me weer heel erg druk zit te maken over wat anderen van mij vinden etc. en dan kan ik weer heel erg naar mezelf kijken en denken “ja prima, dat is gewoon zo en daar is gewoon niet mijn focus”. Ben echt een stuk gelukkiger sinds ik actief probeer mijn figuur/uiterlijk geen rol te laten spelen in mijn levensgeluk. Is wel lastig omdat sommige mensen in mijn omgeving HEEL gefixeerd zijn op uiterlijk en ook continue opmerkingen maken over mijn uiterlijk, maar gelukkig zie ik die door de verhuizing een stuk minder ;).

13 likes

Zei ze daar niet ook nog bij: "ik zei dat ik wat te dik ben, niet dat ik lelijk ben’. Omdat mensen op haar reageerden als ze zei dat ze iets te dik was: “nee joh je bent helemaal niet dik, je bent hartstikke mooi!”

6 likes

Jezus ik zet de vlog aan van Bonnie en het is dit keer niet zijzelf die loopt te skreeuwen, mijn god.

Eerste vier sec, zet je geluid zacht.

Ik voel me soms ook een beetje faceblind als mensen uitgebreid lopen te kirren over hoe knap iemand op IG is ofzo en ik denk… huh? Dan zal het inderdaad wel dat symmetrische zijn maar ik zie het vaak echt niet. Sowieso vind ik foto’s niet zo boeiend om naar te kijken want ik kan er geen uitstraling aan aflezen. Al helemaal die bewerkte insta shit vind ik mega afgevlakt. Jammer dat die eenheidsworst zo populair is.

6 likes

18 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: Complimenten/uiterlijk discussie

DE MIJNE DRINKT 6 X MINDER

3 likes

Naar aanleiding van mijn Cambridge biecht ging ik op zoek naar vloggers die daar op zitten en nu ben ik verslaafd aan PaigeY.
Ze zit nu in haar 2e jaar van Aardrijkskunde (of zoiets) en laat echt veel zien van de campus/het universiteitsleven en ze is heel schattig.

8 likes

Wat idioot. Alleen maar gebaseerd op het aantal volgers en of ze een keer iets over eten op hun blog hebben geplaatst.

4 likes

Hm zie wel dat het afloopt qua volgers. Dus die lijst is puur daar op gebaseerd.

Huh maar bij Cynthia staan er minder volgers dan bij endless weekend

Hoezo staat Sabine van OMF hier niet tussen :frowning:

7 likes

Ja klopt, maar de rest is wel aflopend als ik het zo zie.

Er is drama in de pet community :flushed: weet iemand waar het over gaat

Wat is pet community?

5 likes

Hahaha ik ook! En google leverde ook niks anders op dan een asiel ofzo :sweat_smile:

1 like

Ja jawel! Huisdieren filmpjes enz:joy: geen gekkigheid

3 likes

Nee gewoon echte dieren mensen! Dit berichtje is van emzotic.

1 like

Misschien omdat de crocodile skinks en pacman frog van Taylor Dean dood zijn door oververhitting? Daar is iig een hele rel om op insta.

P.S. Emzotic vind ik echt kut.

1 like

Meer mensen die Shane’s serie over Jake Paul hebben gekeken en de laatste aflevering hebben gezien? Ik vind dat er te veel losse eindjes aan zitten. Alissa Violet beweerde dat dat met Logan eenmalig was, waar Jake het een sexual relationship noemt. Dus iemand liegt. Ook hebben ze het niet meer gehad over wat er zo “dark” is aan Jake’s jeugd en waarom zijn moeder is zoals ze is. Heb het idee dat Shane veel eruit heeft moeten halen daarover door die vader of jake’s pr mensen. Zonde, want zo weten we nu eigenlijk nog niks.

5 likes