Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Voor al uw YouTube of blog perikelen/roddels/ontdekkingen/feedback.

Tijd over en zin om alles terug te lezen? Linkje naar #2: Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

3 likes

Second

4 likes

@MakeFezHappen wowowoow als je doorklikt naar het account daeloshots, de laatste foto is ook van Sophie. Ze lijkt daar gewoon op Scarlett Johannson!

2 likes

In de nieuwe vlog van Monica vond ik het echt zo onwijs schattig om te zien hoe ze omging met Mason. Ook echt zijn “ik geef je wel een handje” echt te lief. Lars vond ik wel weer z’n nukkige zelf!

1 like

Wow deel 3 alweer. Netjes hoor.

3 likes

Ik vind het trouwens leuk dat Dionne (Onnedi) weer vlogt, 1x per week plaatst ze nu weer een vlog over een dag in haar leven uit die week.

Oh wow, nieuw topic.

Ik ben de video van Bibi aan het kijken en haar boertje is zo’n schatje. Bibi pakt een cadeautje van hun uit en op de achterrond hoor je die vriendin van haar aankomen met haar kleine kindje. En dan hoor je Bas zeggen: Hallo schatje [insert naam baby] dag lieverdje!

4 likes

Ik vind Sophie normaal mega knap. Maar haar lippen nu inderdaad :scream:. Vooral op deze foto valt het heel erg op.

9 likes

Echt 13 in een dozijn nu. Zonde

1 like

Ja? Ik zie het niet lol.

Ja! Niet normaal he dat verschil!
ik zit nu even haar insta te stalken, maar dit is toch een wereld van verschil?

2 likes

Wow op deze foto zie je ‘t nog duidelijker ik herken haar gewoon niet??

8 likes

Ja dat snapte ik ook niet idd
 Maarja meer sensatie hĂš? Idd die kinderen helemaal opjutten
 Terwijl Martine later ook zegt dat ze er maar niet over moet beginnen dat Willemijn weg is en dan gaat het ook gewoon goed. Waarom inderdaad niet gewoon met z’n tweeĂ«n een inleiding filmen, weggaan en dan “begint het”? Zoveel stress ook voor die arme jongens


Op zich vind ik het wel leuk bedacht maar anderzijds voelde het heel dubbel en “fout” om te kijken. Omdat die kids zo vol in beeld zijn, de hele tijd. Ook die ruzie over de speelgoed tractor enzo. En ik snap dat het vooral gaat om hoe Martine en Willemijn het vinden, maar goed uiteindelijk gaat het ook om “de jongens”. Zij “bepalen” toch een beetje hoe het gaat zo’n dag

3 likes

omg al die lipfillers overal omg serieus ik houd het niet meer bij. jongens dit wordt de toekomstige wereld, geloof me :frowning: :"(

29 likes

maar als ik dat zo allemaal zie gebeuren, wil ik ook :frowning:
zo makkelijk gaat dat allemaal voortaan. ik wil ook wat aan mijn neus laten doen en de drempel wordt zo wel echt veeeeeeeeeeel lager voor mij. i want too

het begint zo genormaliseerd te raken.

7 likes

Die lipfillers van Sophie snap ik echt niet

5 likes

scarlett

2 likes

Ik vind het ook heel dubbel, ik vind het goed dat ze nadenken over concepten voor video’s en formats, en ik vind het idee van een kinderruil op zich originele content voor op hun kanaal, maar ik vind het niets dat ze hun kinderen daar op zo’n manier voor inzetten en ze op zo’n manier in beeld brengen. En de manier waarop ze het aanpakken ook niet.
Ik heb het trouwens ook vrij snel afgezet, had de video uit gewoonte aangeklikt maar ik hoef zoiets niet echt te zien (dat klinkt nu heel negatief maar er zijn heel veel dingen die ik niet hoef te zien op zich :stuck_out_tongue: )

2 likes

Ja dat is inderdaad ook wel origineel, maar ook een heel ander concept.
Het gaat er me meer om dat ik het niet ok vind dat het er luidkeels over gaat dat Gijs al twee poepbroeken heeft gehad en Jelle al op de wc gepoept heeft, en dat uitgebreid in beeld gebracht wordt dat ze gaan huilen als Willemijn weggaat. Zoals @Ananas al zegt, ook het uitlokken van het huilen van tevoren, ze zullen het vast in alle toonaarden ontkennen maar het komt over alsof ze het erom doen, omdat dat dramatische/interessante content oplevert.
Daarvan wil je toch niet dat het online staat als je 12/15/30 bent?
Daarna heb ik het dus ook al snel afgezet.

6 likes

Ja vind ik ook!

1 like