Hahaha
hahaha jij bent echt on a roll met je posts
Waarom moet die thumbnail nou weer zo? Zij is zo gefixeerd op haar figuur, vind het echt een enorme afknapper
Ik ben benieuwd of ze zullen antwoorden op die comment. Stel je voor, ze zouden hun ~influence~ een keer voor iets nuttigs kunnen gebruiken.
Wow zoals er ook zo bij staat āvoor mannenā in combinatie met haar houding verwacht ik een Adventskalender met allemaal seksgerelateerde dingen
Ja leuk dat je tieten hebt, maar hoe dat in 't midden zit is toch niet mooi?
Ben je mal. Die laten zich nooit politiek uit.
En dan die hond die naar haar decolletƩ kijkt. Is die erin gephotoshopt? Wat is dit?
Haha die hond kijkt ook wel echt verbaasd, alsof hij er ook niets van snapt
Ik ben nog geen mommy dus misschien praat ik onzin, maar als je een boek nodig hebt om dingen uit te leren dan koop je toch een boek van een echte expert. Iemand met minstens 10 kinderen of iemand die ervoor gestudeerd heeft ofzo, niet van iemand die ook pas net kinderen heeft.
Debbie is een super mooie vrouw, jammer dat ze altijd zo goedkoop haar tieten moet laten zien op het internet.
Ik ben dan wel moeder. Maar ik kan je zeggen dat bij alle drie de kinderen niet alles hetzelfde gedaan heb in de baby tijd dan. Je leert het toch door het gewoon te doen en te praten met andere moeders die misschien een andere kijk hebben. En bijvoorbeeld via een forum. Vind dat veel leuker en veelzijdiger dan uit een boek van twee moekes die denken het wiel uitgevonden te hebben. Maar goed ben dan een zure moeder waarschijnlijk.
@Zemraluani
Ben aan t teruglezen, dus sorry als ik veel te laat reageer. Maar dit was echt het toppunt van deze reactie. Fantastisch!

Zo ook goed? Leuke spies verwijzing ook, al zeg ik zelf.
Edit: @Leeuwenhart nu met herder.
Hahaha omg I love this
Misschien op korte termijn niet? Bij een man kan het redelijk eenvoudig worden teruggedraaid.

Monica heeft āt in haar nieuwe vlog over anticonceptie en dat ze āt liefst wil dat Larsā een knipjeā laat zetten, kan ik daaruit opmaken dat ze niet meer kinderen wil
Misschien wil ze nog wel kinderen, maar gewoon niet met Lars
Hier moest ik ook gelijk aan denken toen ik het las hahah.
Hoe vroeg gaat zij naar bed, als ze om 3 uur 's nachts opstaat?