Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Gelukkig zijn W&T al aan de tweede druk bezig :wink:
@Nidorina Annic is hun coach of zoiets haha

Jemig wat jammer dit! Ik kijk niet naar haar filmpjes maar had een beetje een stoere indruk van haar. Daarom had ik haar wel slimmer ingeschat dan het willen voldoen aan deze instagram ‘beauty’ hype?

Dit is toch geen porem zo? Echt zonde.

2 likes

Ik weet ook niet echt hoe het zit haha. Heb dat ook maar via het forum vernomen. Volg ze niet echt meer sinds hun switch @HvO weet jij juist hoe dit zit?

Ja ze hebben webcam sessies met annic. op zakelijk gebied dan he, coach sessies #sellyourkids

3 likes

Zonde zeg! Ze lijkt nu wel heel erg op Esmee Denters

2 likes

Ik vind dat ze wel een beetje lijkt op Scarlett Johanson. Ik vind 't best mooi. Maar die hele lip filler trend niet zo.

1 like

Ik houd van die trend. Heb mn hele leven stomme opmerkingen over mijn dikke lippen gekregen, en nu is iedereen jaloers. Heerlijk!

22 likes

Trendsetter :kissing_heart:

2 likes

Helemaal mee eens! Alleen jammer dat ze dat zelf niet inzien waarschijnlijk. Zie onder de video ook helenaal geen negatieve reacties of opmerkingen hierover…

1 like

Zooo zonde van Sophie. Al is haar neus volgens mij gewoon make-up. Het geeft haar zo’n domme look terwijl ze echt niet dom is volgens mij.
Had ze geen permanente lipliner?

2 likes

Ze doet me echt denken aan Emma Chamberlain

1 like

Ik vind die lipvissen look ook niet een erg pientere uitstraling hebben. Ligt misschien meer aan de duckface poses die steeds worden aangenomen voor de foto’s dan aan de look op zich.

6 likes

Leuk dat je dit zegt, want ik nam door de posts hier een kijkje op haar insta en ik was echt in shock door die 90’s lipliner op deze foto hahaha.

Hoezo plaatst ze ook echt zo een foto met het onderschrift dat ze niet rookt. Lotte slijmt er ook weer op los in de comments.

Ligt het ook niet een beetje aan de foto/bewerking/make-up dat ze er zo uitziet. Want vind dit ook niet echt meer op Nina (vriendin van kelvin) lijken

4 likes

Ik weet dat het niks zegt over intelligentie, maar ik associeer van die overduidelijk neppe lippen nou niet bepaald met Einstein ofzo, haha. Beetje Barbie maar dan in een veel eerder stadium, dat vind ik al gauw met van die duidelijke fillers.

Edit: oh en die vogel rok nepwimpers

10 likes

Lijkt idd op scarlett, en esmee. Maar ook minder op zichzelf. Heel jammer.

Vooral hier vind ik het niet mooi:

2 likes

Dit is door de bewerking net een Sim/wassen beeld.

1 like

Ik vind het ook een beetje eng

Gelukkig kunnen we Sophie nog wel herkennen aan haar eeuwig warrige wimperextensions

12 likes

Photoshopt ze nou zelf dr moedervlekken weg?